Honda CBR125R 9,6 / 10
Honda /
Honda CBR125R
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 124 köbcenti
ekkor vette: 2013
eddig használta: 2014
km óra állása az elején: 6000
vezetett km: 27000
fogyasztás: 2 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Kezdésnek leírnám h nagyon sok 125ösöm volt 2t mito nsr stb ilyen kis cbr-ből már a másodikat nyúzom az elsőt eladtam mert kellett a power rmx250 de aztán még is visszatértem. Nem terveztem de úgy alakult h rendkívül kedvező áron tudtam egyet venni. Nah akor nézzük.
Sajátomat eléggé feldobtam 12v kivezetés tanktáska hátsó doboz tankpad stb stb tehát magam képére formáztam. Nah és akkor tézzük a blokkot
Annyira megbízható, hogy el se tudom mondani kötelezőkön kívül 20ekm alatt egyszer elment az index kontakspré megjavult illetve egyszer elment a világításom leesett egy saru ezen kívül semmi. Első lánckereket cseréltem kisebbre illetve kapott egy sport dobot így nyomatékosabb lett illetve hébe hóba le lehet tiltatni 6ban is az ~143km/h óra szerint lejtőn lefele hátszélel :) ami két személlyel is kényelmes neki az a 100-110 amivel már nagyobb motorokkal is tudod tartani a túratempót.
Fogyasztása mert ugye ennek a típusnak ez a legnagyobb előnye 1személy 90el 2.2l/100km 2személy 110km/h 2.7-2,9 1személlyel bükk nyél 3-3,4liter tehát semmi :)
kényelemről annyit h többször húztam le vele 600km ket is egy nap hát olyan 450-500km után halál főleg 2személlyel jelenleg is olaszba készülök vele 1040km kicsit para van no de mindegy.
kezelhetősége:
rendkívül könnyű nagyon könnyű dönteni ahogy kezdtem kinőni már az elsőt is 2009ben először az erő, fékek lettek kevesek majd a futómű hát nem egy sportos a gép de azért ilyen pici sárkánnyal a bükkbe nagy meglepetéseket lehet szerezni sokszor megvicceltem már a nagy vasakat amikor szikrázó lábtartóval térdelve kerültem meg őket amíg szenvedtek a 200kg dögökkel :)
szervízháttér:
bármit meg lehet hozzá kapni itthon is de én ebayról rendelek mindent így olcsóbb tehát ez se para a másik az hogy nem is kell neki csak a kötelező
láncszett csere: 18eft
gyertya:3eft
olaj:3eft mivel csak egy liter kell bele :)
Lassan ismét nagy motor lesz így muszáj megválni tőle de még nagyon agyalok h tudom megoldani, hogy megtarthassam ezt a szuper motort :)
Erre használtatúra, városba mászkálás, bükk
Javítanivalóksemmi csak kopó
Itt szervizelteolajat még le bírom cserélni itthon is más baja sosincs :)
A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
bandit1990Beküldve: 2014. május 16.