Honda NSR125 8,2 / 10

Honda / Honda NSR125
gyártási év: 1989
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 27000
vezetett km: 250
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A motort 1 hete vettük apummal, hirtelen ötlet volt és nem bánom.
Az előző tulajnak nagyon kellett a pénz így az ár 120 volt, ami szerintem nem drága, de mint a mellékelt ábra mutatja jó felkészülni pár apróságra utána.
Előzőleg simsonom volt, majd egy Piaggio Typhoon XR 70 (kis méregzsák 110 körüli végsebességgel), és egy trabant dugós 250es ETZ...

Mikor megvettük a motort és elvittem próbakörre, a srác gondosan bemelegítette előtte, így nyugodt szívvel csaptam a lovak közé egy hosszú erdős egyenesben a városunk közepén (Mosonmagyaróvár), ahol is meglepetésemre a motor 2dikban még emelte az elejét mikor a power nyitott. óra szerint 150et mentem vele, és még volt bőven a 6dikból. A kényelem nem a legnagyobb erénye a motornak, amit lehet hogy inkább a magyar utaknak tudhatunk be, de a városi cirkálásnál gyakran szét üti a kezemet, illetve fékezésnél kényelmetlenné válhat a tank éles formája. Ettől eltekintve az ülés és a lábtartók tökéletes helyen vannak. Beszéljünk az erőről kicsit... A motor alacsony fordulaton is agilis, tehát 4-7000en simán cirkálhatunk városban illetve szabályosan két lakott terület között. Ha kicsit többre vágyunk, akkor 7000 felett meg is kapjuk, itt ugyanis előugrik a vadmacska a bokorból, és egész 10-11000ig pillanatok alatt pörög a motor. 10000-10500 az ideális váltás szerintem.
Érdemes odafigyelni pár apróságra amire az előző gazda valószínűleg nem fog: biztosíték (enyém patkolva volt), kapcsolók(porosabb környéken beragadnak)... Nálam ennyi hiba jött elő eddig.

Összességében nem érdemes félni a motor korától. Nagyon jó gép, és nagyon össze van rakva. Csak törődést kíván.

Erre használta
város, illetve egy "szigetköz kört" mentem vele

Javítanivalók
biztosíték csere, (előző gazda láncot, lánckereket - kor -, és első teló szimeringet - tipikus hiba a típusnál - cserélt rajta 25000nél)

Itt szervizelte
otthon (az előzőket nem tudom)

A beküldő 5 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Kimo

Beküldve: 2011. április 19.