Honda CBR125R 9,2 / 10
Honda /
Honda CBR125R
gyártási év: 2009
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 2500
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
A CBR előtt Simson-oztam, utánna Yamaha R125-öt szerettem volna, de az ára miatt erre esett a választás.
Már az első métereken megtetszett a motor, ahhoz képest, hogy kívülről milyen pici, rajta ülve ezt nem érzem.
A motor kényelmes, csak tartós, rossz úton való haladás után kezdem érezni, hogy pihenni kéne. A futóműve elég puha, kanyarban kicsit megérzi a nagyobb úthibákat (rakosgatja a hátulját, kicsit "szitálgat" az eleje - de ehhez tényleg elég rossz út kell).
Fékei megfelelő erősségűek, jól adagolhatóak, de a gyári gumik nincsenek a Nissin fékekkel 1 súlycsoportban, keményebb féktávoknál érezni, hogy meg akar csúszni.
A kezelő szervek jó helyen vannak, minden kézre áll, a műszerfal jól leolvasható.Kis negatívum, hogy az üzemanyag szint jelző teli tankolás után sokáig marad Full-on majd hirtelen kezd el gyorsan lemenni.
A motor talán legjobb pontja a motor:)
125/4T-ben bőven jó a teljesítménye, ezen túl pedig rendkívül jól fogyaszt.
Végre 135-öt mentem vele, gyorsulni is jól gyorsul, városban nem igazán van nála jobb választás. Nagyon nyomatékos is már 3-4ezer körüli fordulattól tol. Fogyasztása ha 50ccm-esekkel megyek 2,2L kb, ha 125, vagy 125+ akkor 3-3,3L.
Összességében a kategóriájában kitűnő motornak találom, bár még igazán sokat nem mentem vele.
Jó tanuló motor a későbbi nagyobbra váltáshoz.
Erre használtaTúra, helyi rohangálás
Javítanivalóksemmi
Itt szervizelteHonda Szász
A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
T.LaciBeküldve: 2010. június 15.