Honda CBR600RR 7,6 / 10
Honda /
Honda CBR600RR
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 599 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 21000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 6/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
Tesztmotor kipróbálása után döntöttem az új modell mellett. A motor tipikusan Hondás jó kiegyensúlyozottság, kifinomultság, harmonikus futómű és a kitűnő fékek jellemzik. Már az első kilométereken teljesen otthon éreztem magam. A fékek hihetetlen milyen hatékonyan végzik a dolgukat, nagyon finoman adagolható és még erőltetett menet után is tökéletesen működnek. Az 1000RR radiális felső munkahengerével le is tudtunk mindent. Nem is kell tovább ragozni, talán ez a motor egyik legjobb része. További pozitívum, hogy fékezés alatt az első villa végig összeszedett marad, hibátlanul dolgozik és a visszajelzései kifinomultak-világosak. Azonban finom gázreakciókat ne várjunk tőle nem egy makulátlan gázadási reakciójú motor és elég markáns vibrációjú motor ( a teljes fordulatszám tartomány 80%-ban érezni mindenhol). Volt olyan időszak amikor ez a jelenség oly mértékben fel erősödött, hogy egyszerűen motorozhatatlan volt. Össze-vissza reagált, nem volt rendes motorfék, nehezen esett vissza a fordulat és erősen hullámzott az alapjárat. Szenvedés volt vele minden kilométer (kb. 4000km), különösen a kanyarban volt kritikus (nagyon kiszámíthatatlanul viselkedett). Ez a 4000km 70%-a szervizbe járással ment bele a többi teszteléssel. A szervizben ezzel a jelenséggel kapcsolatosan mindenki tanácstalan volt, csak hibatároló volt (persze semmi...), motorvezérlő rendszer resetelése, de persze ez a beavatkozás sem járt eredménnyel és ésszerű magyarázatot nem adtak. Ezek után már nem akartak együtt működni (tovább lépni), bennem keresték a hibát. Ilyenkor nyilvánvalóan a törekvésük nem a probléma megoldására irányul, hanem a problémás ügyek elhárítására. Közben a motor magától magához tért és azóta újra a régi. Azonban ez egy kicsit aggodalommal tölt el, hogy 2010-et írunk és egy injektor problémát nem tudnak orvosolni-kimutatni.
Erre használtaUtcai körülmények között
JavítanivalókNo komment....
Itt szervizelteGood motors, Motorcenter, Lakamoto, Real motor
A beküldő 22 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
SzabiCBRBeküldve: 2010. március 21.