Honda CBR1000RR 9,6 / 10
Honda /
Honda CBR1000RR
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 998 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 1
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 6000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Idén vettem meg nyáron a gépet. Előtte egy GSX-R750 SRAD volt. Mikor eladtam a Gixxert sokat töprengtem milyen motort kéne venni 600-ast kicsinek találtam, ezrest pedig nagynak nem éreztem magam egy nagyon tapasztalt motorosnak, mivel előtte crossoztam 2 évet, azelőtt meg MZ, Simson és egyéb motorjaim voltak. Gixxerbe beletettem kb 3500km-t de kicsit csalodtam benne(olaszbol behozott gép volt és befürödtem vele).
Végül csak rábeszéltek az ezres gépre. Igy hát ezres lett, Honda és Repsol fénnyel. Idén ez volt az egyetlen motor ami küllemre is tetszett. Többivel nem voltam kibékülve. Első ezer km-t nagyon hamar beledobtam, mindent betartottam még a járatás után is 150km-ig folyamatosan huzattam. Erős a motor viszont nem olyan robbanékony mint egy Gixxer vagy egy tizedes Ninja. nem a legerősebb ezres, de még ezt se lehet kihasználni. Inkább csak pályázni járok már egy ideje, több okbol. Pályára brutálisan erős. Ha tudtam volna, hogy pályázok nem veszem meg. Franc se tudta, hogy ennyire rá fogok kapni..
Fogyasztása ha normálisan van használva, túrán nem evett nekem 7 litert se. Pályán közel 11 liter, és ott szereti az olajat is enni. Tipikus CBR "betegség". Kényelme a magam 175 centijével tökéletes igaz a lábam nehezen ér le rola, és a tolatás nehézkésen megy. Szélvédelme is egész türhető, hátizsákkal mentem már 280-at is vele igaz ott már csapkodott a szél, de végsebességnél is tök jol el lehet bujni a gyári plexi mögött. Buktam vele kint a ringen, ezért sajnos kellett tapasztalnom a szervizhátteret is. Kellemesen csalodtam minden alkatrész 2 napon belül kéznél volt. Szerencsére már vannak utángyártott termékek is, nem horrorisztikus áron.Megbizhatoságot még nem irnék igy 6000km után. ez még szinte nem használat. :) Eddig semmi probléma nem volt vele, és jelét se mutatta hogy lenne a közeljövőben. Cserélni fogom, majd jövőre, kisebbre, valoszinű Gixxer mert pályán verhetetlen, mint árban, alkatrészben, erőben a Suzuki.
Erre használtaElején túrákra, utánna naszályozás, majd rákaptam a ringre és csak ott.
JavítanivalókNem volt meghibásodás,csak a bukásnál valo sérüléseket kellett javítanom.
Itt szervizelteHorváth László(szerviztechnikus- Horimoto)
A beküldő 7 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
motorosmanóBeküldve: 2008. december 28.