Gilera Runner 50 SP 9,2 / 10
Gilera /
Gilera Runner 50 SP
gyártási év: 2004
lökettérfogat: 49 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 16000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Azért vettem Runnert mert amikor 97ben megjelent, azonnal beleszerettem. Sok kínkeserves év után összejött annyi hogy vehessek magamnak egy újat. Egy 200VXR-t szerettem volna nagyon, de anyagi okok miatt nem engedhettem meg magamnak. Így maradt az 50 SP. De nem bántam meg. A fojtást 1000km-nél vetettem ki horribilis áron a márkaszervíznél. Rendesen bejárattam, nem hajtottam sose, egykerózás stoppi meg hasonló marhaságokat nem műveltem vele. Nem is volt vele még semmi probléma. Csak a kopó alkatrészeket cserélgettem(gyertya légszűrő végáttétel olaj stb.). Amint lejárt a garija többé nem is vittem a márkaszervízbe. Csillagászati áron dolgoznak és nem végeznek valami figyelemre méltó munkát(PL: Minden egyes szervízen úgy adták vissza a motort hogy a varióház és a környéke csupa kosz volt, még a kormánymarkolat is) A menetteljesítménye nekem elegendő bár érzem hogy már kinőttem. De semmiért se cserélném el. Vettem rá egy sportpufit mert a gyári nagyon ronda volt ahogy lehegesztették a vakcső és a szekunderlevegő csövét. Télen nyáron használom, szakadó esőben és tűző napon is. Meg se kottyan neki. Persze a garázsban csakis patyolat tisztán áll. Olasz motorokhoz hasonlóan meghálálja a törődést.
Csakis a gyári alkatrészeket veszem hozzá és a gyári olajat használom. Sokba van ugyan de még 15000Km után is ugy megy mintha új lenne.
Erre használtaVárosi lótifuti, munkábajárás
JavítanivalókCsak kopó alkatrészek
Itt szervizelteDebreceni márkaszervíz, neveket nem írok, de ami pénz elkérnek annyiból egy Ducati 1098at is le lehet szervizelni
A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
nuclear_plantBeküldve: 2008. október 28.