Gilera XR2 Marathon 8 / 10

Gilera / Gilera XR2 Marathon
gyártási év: 1992
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 3000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 4/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Azért erre a motorra esett a választásom mert az egyik barátomé volt és 4 évig használta előttem, és egyedül a kuplungbovdenje szakadt el ennyi idő alatt. Miután hozzám került ismerkedtem kicsit a sassal és egyedüli negatívumom csak az alkatrész ellátása. Zavaró még egy kicsit hogy órsújos a masina de még így is képes megemelni az elejét! Pozitívum hogy nagyon kényelmes és rendkívüli teljesítménye miatt átmegy árkon bokron. A 6 sebes váltó szépen reagál, és a póver ha kinyit akk nincs megállás eszeveszett módon pörög 6000-res fordulattól egészen 11500-ig. A végsebessége karcolja a 140-et teljesen gyárilag, szerintem ez egy kicsit sok határba, de nagyobb tempónál is stabil köszönhető az első fordított telónak melynek belső átmérője 38mm, és a hátsó 210mm-es központi rugós tagnak! Ha valaki egy ilyet választ jó állapotút akk tuti hogy imádni fogja.

Erre használta
Hosszú túrákra a határban cimborákkal. :)

Javítanivalók
Fényeztetni kellett egyedül. És a kopó alkatrészek lettek rajta cserélve: lánc lánckerék fékpofák

Itt szervizelte
Egy fényezőnek tanuló barátom fényezte át gyakorlás képpen, és a többit én cseréltem rajta.

A beküldő 9 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: ofroty19

Beküldve: 2013. március 26.