Derbi Senda X-Treme 8,2 / 10
Derbi /
Derbi Senda X-Treme
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 80 köbcenti
ekkor vette: 2011
eddig használta: 2012
km óra állása az elején: 1
vezetett km: 10000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
A motorról tudni kell,hogy 80-as Polini hengerrel szerelt,21es dellorto karbi és limitárt szériás Derbi DRD gyári sportkipufogója található a gépen.
13/52-es áttétellel nagyon jól ment.Ez a tuning nem olcsó a motorhoz de kárpótol az élmény amit nyújt.100 km/h felett ment a gép.Elég megbízhatóak ezek a derbi blokkok.Hosszabb távon az ülés kényelmetlen tud már lenni.Leg inkább városban és körzetében használtam amire nagyon megfelelt. A fogyasztás a tuning miatt nagyobb volt a gyári társaihoz képest.Eltudtam vele menni 5L-el is de akár 8-al is . Fékek nagyon jók bár előre rakhattak volna 2 dugattyús féknyerget is.Sajnos már nincs a tulajdonomban de sajnálom,hogy eladtam.
Összességében nagyon jó motor,alkatrész sok van hozzá akár az interneten is,megbízható,jól tuningolható, ajánlom mindenkinek.
Erre használtavárosba motorozás
Javítanivalókapróbb beállítások
Itt szervizelteitthon csináltam az apróbb beállításokat,de szerelni nem kellett
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
DaveRXBeküldve: 2012. május 26.