Csepel Dongó 5,6 / 10
Csepel /
Csepel Dongó
gyártási év: 1935
lökettérfogat: 38 köbcenti
ekkor vette: 2000
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 30
vezetett km: 1000
fogyasztás: 1 liter / 100 km
teljesítmény: 3/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 3/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen
Falura elmegy,városban inkább hagyjuk otthon:)
Jó: kis fogyasztás, kis méret, 2 az 1-ben(bringa+motor),és nagyon nagy feeling!:)
Rossz: a dörzskerék nem nagyon akar időnként ráfogni a kerékre, amikor vizes az idő(tehát a kerék is) lehetetlen használni a segédmotort...
Mivel nem akksis,ezért a világítást csak ilyen villára-rögzíthetős kisdinamóval lehet rátenni.
Az egyetlen hatalmas nagy probléma,hogy csak jogsival lehet vezetni(ellentétben a Sachs Spartaval),tehát bukó is kell,biztosítás is kell,meg minden,mi rendőr ingere...
Egyébként faja kis gépezet,de mindennapi használatra inkább vegyetek/nek robogót vagy váltóst vagy bármi mást...
Erre használtaHülyülni,kijárni a haverokhoz,boltbajárni,kigurulni a Bányatóra:)
Javítanivalók3 havonta érdemes ránézni a gyertyára,illetve a dörzskereket "gyakran" kell cserélni
Itt szervizelteHaver...
Az ingyen van :D!
A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
SmRider#95Beküldve: 2009. december 13.