Continental Road Attack 9,7 / 10
Continental /
Continental Road Attack
Continental Road Attack
ekkor vette: 2008
ennyi km-t tett bele: 22240
starpabírás: 9/10
tapadás: 10/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Hyosung GT 650 Naked motoron használtam, és mivel ugyanilyenre cseréltem, jelenleg is használom ezt a típust.
22028km óra állásnál, 2008.06.20.-án lett felszerelve
1 pár Continental Road Attack, 120/60 ZR 17 és 160/60 ZR 17 párosításban.
Ezeket 2010.07.09.-én cseréltem le, 22240 élményekben gazdag km után 44268km óra állásnál.
Azért döntöttem mellette, mert 2 komponensű sport-túra gumi, középen keményebb, szélein puhább keverékkel, és így az én túrázósabb, igényeimnek jobban megfelelt, a várhatóan hosszabb futásteljesítményével, ami be is igazolódott.
A motorra gyárilag felszerelt hátsó Bridgestone Battlax BT56R 15251km-nél lett cserélve(ugyanolyan használtra), de akkor már kilátszott a vászon.
Nem mellesleg viszonylag jó áron, 47000Ft-ért sikerült megvennem a párat.
Az új párért már 53590Ft-ot kellett fizetnem szállítással együtt. Ekkor felmerült bennem, hogy a Road Attack 2 gumit kellene kipróbálni, de csak elsőt lehetett rendelni, a 160/60 méretű gyártását akkor még nem kezdték meg.
Mint már említettem, főleg napi használatra és túrázásra használtam, volt némi autópálya használat, Magyarország, Erdély és Ukrajna rossz és jó útjai.
Pályára vinni sajnos nem volt alkalmam, hogy egész szélen is kopjanak, arról a .... parkoló ring gondoskodott, ott is csak a csempén csúszott meg.
Szóval nekem tökéletesen bevált.
22240km után a profilmélységek:
120/60 ZR 17
Középen 2,1mm
Szélen 2,5mm
160/60 ZR 17
Profilmélység:
Középen 1,5-2mm (Közvetlenül a kopás mellett)
Szélen 2,5-4mm.
ProblémákA 120/60-as első gumi mintázatában megjelentek rendellenes repedések.
Nem a guminyomás miatt, mert az mindig rendben volt.
kb. fél évet még így volt használva.
DOT 4907(2007 év 49.hete)
A beküldő 21 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
csobaikareszBeküldve: 2011. február 19.