Continental Race Attack 8 / 10
Continental /
Continental Race Attack
Continental Race Attack
ekkor vette: 2008
ennyi km-t tett bele: 2000
starpabírás: 5/10
tapadás: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
RSV-re vettem, és nagyon sokáig keresgéltem. No, nem azért, mert nem volt kapható, hanem mert nem tudtam dönteni.
Autón nekem már beváltak a Conti.. termékei. Így a sok kérdezősködés és utána olvasás után döntöttem a márka mellett.
Mivel nem reklámozhatok dióhéjban csak annyi, hogy nagyban befolyásolt a kiválasztott kereskedő hozzáállása is. Ugyanis az első volt, aki megengedte, hogy a raktárban a készleten levő gumikat is kézbe véve tudjak dönteni. Elhatározásomat követően a szerelés kivitelezése is csillagos 5-öst érdemel. Köszönet a szervíznek e sorokkal is!
De jöjjön a gumi!
Szerelést követően finom koptatás, nehogy megvicceljen a leválasztásra felvitt réteg. Ám már ekkor érezni lehetett az előzőhöz viszonyítva, hogy magasabb \"dimenzióba\" léphetek ezzel a gumival.
Rendkívüli tapadást biztosít megfelelő bemelegedést követően, melyre nem sokat kell várni. Szárazon azt vettem észre, hogy talán túlságosan is bátor vagyok a közúton kanyarodás közben. No meg a fékezéseknél is. Rendkívül jól tapad, és az útegyenetlenségek sem hozzák zavarba. Könnyen fordul vele a kanyarba a motor, és kigyorsításnál is jól megtapad a hátsó kerék. Ott, ahol az előzővel már majréztam (fényesre kopott aszfalt, porosabb út, villamos sínes kereszteződés), ezzel a gumival érezhetően még sokat "bent hagyok" a kanyarokban. De ezt nem is bánom, legalább van tartalék! Pedig így is mélyebbre döntöm a gépet.
Eddig szinte minden már ismert helyen stabilabban, gyorsabban tudok motorozni. Hozzá kel tennem, ez pályára van alkotva, mégis jó a közúton.
Ára sem verte a csillagos eget. 1 komponensű anyagösszetételből készítik, de a technológia miatt a gumi szélei puhábbak mint a közepe. Állítólag így finomabb átmenetet biztosít. (Egyébként kíváncsi lennék rá, hogy közülünk mennyien tudnák ezt észrevenni!? Én sem!:-)).
Sokat használtam hidegebb időben is (éjszaka, hajnalban M3 és Csepel között - taliztam valakivel?). Ekkor is kítünően tapadt, nem volt vele gondom. Esőben is éjjel teszteltem. Miután ennek a szélei is simák, slick kialakításúak, mélyre nem döntöttem, de érzésem szerint mélyebbre dönthető, mint az előző gumim - P Drag. Sup.Cor. Pro. Ekkor is olyan jól tapad, hogy felszed az úttestről minden koszt. Koszosabb is az RSV.
Én jó szívvel ajánlom mindenkinek. Most már motoron is bejött. Olvastam, hogy "ne vedd meg, ázsiában gyártják". Szerintem meg Német országban, és így talán az előbbi csak "marketing duma".
ProblémákAzért fura volt, hogy kicsivel több súly került rá kiegyensúlyozásnál, de gondot ez nem okoz
A beküldő 23 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
V2FactoryBeküldve: 2008. szeptember 14.