BMW S1000RR 9 / 10

BMW / BMW S1000RR
gyártási év: 2011
lökettérfogat: 999 köbcenti
ekkor vette: 2014
eddig használta: 2015
km óra állása az elején: 4570
vezetett km: 10930
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Pontozáskor és a kritika írásakor a szupersport kategória mércével mondok véleményt.

Ez az a motor, ami megtestesíti a vérbeli sportgépet minden tekintetben. Brutális erős gyári állapotában is, rendkívül kezes, keskeny, kegyetlen jól fogó és adagolható fékekkel, hasznos, jól működő elektronikai felszereltséggel. Jó játék a gyorsváltó is. Szerintem egy amatőr is ezzel a motorral a leggyorsabb adott pályán mind közül. A formaterv ízlés dolga, de részleteiben nagyon szép megoldásokat látsz rajta. Kapott egy Bodis rendszert, komoly hangja lett, durran a gyorsváltó használatakor a kipufogó. Élvezetes.

A kormány kapcsolókat és a műszerfalat ha lehet, ne érje vízsugár, mert olyan jót nem tesz neki. Nekem a jobb oldalon az önindító nyomtatott áramköre szakadt meg. Otthon házilag orvosolható. Beforrasztottunk egy apró réz drótot, lakk rá és kész.

Ezt az apróságot leszámítva más kellemetlenséget nem tapasztaltam. Csak színtiszta adrenalint, ha úgy használtam ahogy kell. :)

Erre használta
Utcai motorozás, 1-1 pályanap.

Javítanivalók
Kormánycsutkán az önindító nyomtatott áramköre.

Itt szervizelte
Ismerősnél szervizeltük.

A beküldő 16 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Gregorio#46

Beküldve: 2015. február 5.