Benelli 491 4 / 10

Benelli / Benelli 491
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2012
eddig használta: 2013
km óra állása az elején: 6900
vezetett km: 1000
fogyasztás: 8 liter / 100 km
teljesítmény: 6/10
megbízhatóság: 2/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 4/10
megérte-e a vételt: nem

Hát nem is tudom hol kezdjem. 2012 nyarát végig dolgoztam,így volt pénzem megvenni ezt a motort. Kereskedőtől vettem. Már rég óta kerestem motort, így megláttam őt, és elhamarkodva meg is vettem. Arányaiban olcsó volt. A Motor tartalmazott : zx kipuff. malossi rugó. A gépezet jól húzott, ment is ahogy annak mennie kell. De 100 km- után a motor besült! A léghűtése egy rakat szar. 10 km-után tűz forró volt a deknifedél. Ahhoz képest hogy alig volt benne tuning nagyon sokat evett. A membránt 4x cseréltem, teljes felújítást kapott. Bejárattam patikán ahogy kell, ismét besült. Így a motor javittatása 2x annyi volt mint maga a motor. A világitása az még egy érdekes dolog. Este nem kell használni. Egyszerűen nem világít semmit. Csak helyzetjelző van rajta. 2013-ban volt egy balesetem vele. Az idomok össze törtek. Sehol,SEHOL nem lehet hozzá kapni idomot. Ha összetöröd szedj össze minden darabját! A javittarások ellenére köpi az olajat, nehéz hozzáférni az alkatrészekhez ha valamit szerelni kell.

Erre használta
Iskolába járás, pecálni járni, városban cirkálni

Javítanivalók
Komplett blokk:szimeringek,csapágyak, ékszíjat ette, a szíjtárcsa 3x megadta magát, kuplung,henger, dugó, görgők
világítás
gumik
olajozás
Sorozatosan a membrán

Itt szervizelte
Szervíz, otthon.

A beküldő 4 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: gembrid

Beküldve: 2013. június 1.