Aprilia SR50 9,4 / 10

Aprilia / Aprilia SR50
gyártási év: 2005
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
km óra állása az elején: 4
vezetett km: 9000
fogyasztás: 5 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

2005ben vettem ezt a motort.Nagyon örültem neki, életem első motorja ez.Rögtön el is kezdtem járatni és ismerkedni a motor tulajdonságaival.Alapból elég lomhának tűnt úgyhogy már alig vártam hogy kivegyék a folytásokat és fellélegezhessen az elfolytott teljesítmény.Az addigi szigorú 50km/h ból lett 80, de a 100at is kiviszi, csak irdatlan hosszú egyenes kell neki és persze az állandó csőgáz!Elég nehéz motor,jól fekszik az útra, bár a hátulja néha meg-megcsúszik ha rendesen be van döntve.A futómű elég sportos, a magyar utakra kicsit kemény, de ez valamikor akár az előnyévé is válhat a kis csodagépnek.
Később tuningoltam is egy kicsit, vettem bele egy 70es hengert,kipufogót és egy variátort, és drámai lett a változás!Mintha csak arra várt volna ,hogy erősebb hengert kapjon.A legjobb pedig hogy mivel nehéz a motor, nem húzza fel az elejét induláskor, csak teljesen kinyúlnak a telók!
Városi motorozásra szerintem ez a legjobb motor.Gyárilag is erős, masszív.Jól dönthető, könnyen kezelhető, a fékek határozottan fognak (ez már nem egyszer segített elkerülni az ütközést).

Erre használta
Suliba járás,városi szlalomozás

Javítanivalók
A kormány ferde volt, de ezt könnyen kijavították.
A berúgókar rendszerint kilazul és menet közben zörög egy kicsit.Párszor rá kell rúgni és megoldódik a probléma.A 2007es modelleknél a kipufogó kicsit kilazulhat, nem árt néha megnézni a csavarokat!

Itt szervizelte
Citybike Győr
www.robogotuning.hu
Nagyon értenek hozzá, rendesek, elfogadható az ár, valamelyik alkatrész kicsit drágább mint máshol, de gyorsak és precízek

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: Dyngo

Beküldve: 2007. június 3.