Aprilia SR50 Factory 8,2 / 10
Aprilia /
Aprilia SR50 Factory
gyártási év: 2007
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 9800
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Hol is kezdjem? Talán ott, hogy motorvásárlásra került sor, mert meguntam a kínai gépet, ami előtte volt. Nézegettem először a használt gépeket, de aztán mégis egy új vásárlása mellett döntöttem. Elmentem az akkor Aprilia szalonba és pont akció volt, ugyanis egy áron adták a karburátorost és az injektorost, így az injektorosra esett a választás. Nem foglalkoztam a sok rosszabb tapasztalattal, úgy gondoltam és gondolom jelenleg is, hogy az 5 év garancia kárpótol mindenért. Nem bántam meg, hogy erre esett a választás. Került bele egy sport program és a tuning ennyiben ki is merült. A végsebessége 89-90 km/h kamionnal mérve (egyébként saját digitális órája szerint is annyi), nekik pedig a tachográf miatt hiteles az órájuk.
Erre használtaVárosi szaladgálás, néha 1-1 hosszabb (max 150 km-es) túrák a környéken.
JavítanivalókSemmit nem kellett még javítani rajta, csak a szokásos kopó alkatrészek lettek cserélve. 500 km-nél fojtás kivétel, 4000-nél hajtóműolaj és gyertya csere, majd 8 ezernél szíj, hajtóműolaj és gyertya csere.
Itt szervizelteElső 2 szerviz az Autó-Nagynál történt, majd a 8 ezres szerviz már a Yamaha Karsainál. Ők vették át az Apriliákat, de nem voltam tőlük elragadtatva. Kérdésemre miszerint van-e gameboy hozzá nekik, visszakérdezett, hogy az minek? Azért a szükséges szervizt megcsinálták, bár rossz szíjat raktak bele amivel nem ment, de ezt díjmentesen cserélték. Autó-Nagynál ilyet nem tapasztaltam.
A beküldő 8 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
Pityu999Beküldve: 2010. november 30.