Aprilia SR50 7,2 / 10
Aprilia /
Aprilia SR50
gyártási év: 2003
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2010
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 15800
vezetett km: 3000
fogyasztás: 3 liter / 100 km
teljesítmény: 9/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 7/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 7/10
megérte-e a vételt: nem
Hello mindenkinek aki a véleményemet olvassa itt a SportMotor.hu-n a motort egy közeli faluba vettem áron alúl 115 000 forintért (hasonló 150-160 000Ft) a kis SR DI-tech remekül szerepelt első útján csúf esztétikai állapota ellenére is, minden jól működött rajta, aztán teltek a hetek napi 100kilóméterek és a hibák sorra jöttek töménytelenül, benzincső szétrepedt, kompresszor csöve úgyszintén, valami locsoló slag volt... lámpabúra nem volt rajta idomok 70%a törött 20%a csere, a variátorgörgő kockásra volt kopva vettem bele egy Polini variátort az +20,25km/h-t dobott rajta szóval óra szerint megvan a 120... ez eddig tűrhető, innen jön a cumi egyik napról a másikra nehezen indult, ez eddig nem hangzik vészesnek, kis állítás stb ami nem jött be természetesen.... 1héttel késöbb már csak a remény indította el de ha elindult akkor ment jól csak a gázt nem szabadott elengedni mert lefulladt a nagy várakozásba. Barátaimmal megálltunk beszélgetni pihenni, "akkor menjünk" de nem indul a motor, gyertya csekkolás, full laza a gyertya, ok pucolás meghúztuk semmi, akkor szétszedtük vezetékeket átnézztük minden rendbe, mi lehet a baj? dugó henger csere mert a tulaj elöttem belerakott egy olyan hengert-dugót ami 4bár kompressziót produkált, oké dugó henger csere 10 bár a kompresszió, próba, semmi nem történik, pár nap mulva elvittük szervízbe, és a gyors diagnosztika a kompresszor kopásából eredendő kis nyomás (ami az injektorra megy rá ez porlasztja be az égéstérbe) ez a történet így nem kerek tehát akkor teljes festés amit anyagkölcségbe megúszunk mivel édesapám foglalkozása autófényező, müanyagok most is hegesztőnél motor pedig szerelőnél és várom a telefont hogy indul e a vas, kommentbe megírom a további eseményeket amint kiderül valami, és képeket rakok fel, köszönöm annak(azoknak) akik végigolvassák ezt a mondhatni hosszú történetet. (14éves vagyok, aktívan kamasz 8hónapo jogosítványos a negatív kritikákat ehhez finomítsátok ) az egyik képen a fekete motorról van szó a másik képen a leendő arculata látható Üdv. :)
Erre használtakissebb túrák 150km/nap városban cikázás, balatonra járás
Javítanivalóküzemanyagcsövek, "(henger, dugó)" valószínüleg kompresszor
Itt szervizeltefőleg édesapám autófénbyező-karosszéria lakatos műhelyében, lakamoto tapolca
A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
pahipatrikBeküldve: 2010. július 26.