Aprilia Gulliver 7,6 / 10

Aprilia / Aprilia Gulliver
gyártási év: 2001
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 8500
vezetett km: 2000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 8/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 6/10
kényelem: 8/10
összességében erre értékete: 8/10
megérte-e a vételt: igen

Előzetesen azért szeretnék írni erről a motorról, mert még nem írt róla senki. Mielőtt megvettem volna honda dio-m volt. Jó-jó csak a magyarországi útviszonyokra balesetveszélyes a 10 colos kerék. Aprilia SR-t akartam, de a mocskos anyagiak közbeszóltak és 100-150e körül többnyire csak széthajtott/néhány alkatrész hiányzik róla stb...-ket lehet kapni. 75e -ért vettem kicsit kétkedve, de átnéztem a telókat az alvázat, fékeket, nem zörgöt a főtengely sem, gondoltam "mi bajunk lehet vele". Hát nem egy elterjedt robogó, de azért van belőle pár. Ami az ára után megtetszett benne az a formavilága, kicsit vespa-s beütés. Sztem nagyon korrekt, nem bánom, hogy ezt vettem és nem egy SR-t.
Karbantartást ugyanúgy igényel mint bármelyik másik társa. A http://www.easyparts.nl/ weboldalon a keresőben megadva a motor típusát elég részletes képekhez lehet hozzájutni.
Összességben üzemanyag szint jelzőm volt hibás a vásárlás időpontjában. Ez 12e volt. A benzinpumpát üzemeltető vákuumos csövet cseréltem, mert pár hét állás után sokára indult. Elemet raktam a műszerfali órájába, de ezt nem tudtam megjavítani.
Órája szerint, ami sztem csalt 85-öt (ami csak 75 volt) tudtam kihozni a 88kg-alatt.
Hatalmas sisaktartóval rendelkezik.

Erre használta
Munkába járni városban motorozgatni

Javítanivalók
Üzemanyag szint jelző, vákuum cső, műszerfali óra elem

Itt szervizelte
otthon

A beküldő 2 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: zsoltitaylor

Beküldve: 2010. március 23.