Aprilia Area SBK 51 6,4 / 10
Aprilia /
Aprilia Area SBK 51
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2009
eddig használta: 1
km óra állása az elején: 47000
vezetett km: 200
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 8/10
megbízhatóság: 4/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 9/10
kényelem: 5/10
összességében erre értékete: 6/10
megérte-e a vételt: nem
Robogót kerestem.
Megakadt a szemem, ezen a gyönyörű olasz formatervezésű masinán...egyszerűen gyönyörű!
Itt kezdődtek nálam is a gondok...(olasz)
Hibásan vettem, és mint kiderült elhanyagoltan is...
Sorra jöttek az alkatrészcserék, és még mindíg nem volt motorozható állapotban. Többet állt garázsban, mint gurult a közúton.
Amit cserélni kellett.: (egyszerűbb lenne ha leírnám mit nem...)
-vákumcső, kiegyenlítőtartály, motor generál (komplett), kuplung, hajtásszíj, varió, karburátor, és még sorolhatnám.
Egyben biztos vagyok, nem hagyott cserben sohasem, mert mindíg javítanom kellett.
Ha valaki laikus a szereléshez, én nem ajánlom neki a minarelli blokkos robogókat! Igaz elég puritán, de a belseje, kidolgozása, sorjátlanítása, nem előzi meg a régi lengyel vagy szlovák mopedok minőségét.
Egyszóval ez nem motor! Ez robogó!
Aki ilyet akar vásárolni, az kalkulálja bele, hogy ezzel max. napi 20-25 km-ert érdemes motorozni.
Ez arra való, s nem másra.
Az alkatrészellátás elég jó, és relatíve olcsón van minden hozzá, gyorspostával rugalmasan beszerezhető.
Nekem 250.000-be állt meg, és 175.000.-ért talált új (bevállalós) gazdit.
Én mégegyszer biztos nem veszek...
Ez az egyetlen motor volt az életemben, aminek tiszta szívből integettem, mikor elvitték..
Erre használtaRobogózni, már amikor jó volt...
JavítanivalókMinden....meglepetésmotor...:D
Itt szervizelteSzakmámból kifolyólag, én javítottam.
A beküldő 28 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
-Apuci-Beküldve: 2010. március 14.