Aprilia SR50 Factory 9,2 / 10

Aprilia / Aprilia SR50 Factory
gyártási év: 2002
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2004
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 1000
vezetett km: 15000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 8/10
kényelem: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

A motor eredetileg egy banki visszavett motor volt azért tudtam megvenni olcsón és szinte újonnan!Lényegében nekem megtetszett a motor mint külsőleg mint motorikusan.Nem akarom leszólni a diteches verziókat mert abból is lehet kifogni jókat de annak kevés az esélye.Nekem személy szerint karbis van és ezzel az ég világon semmi probléma,ebbe csak benzin és olaj kell,pedig már elég sokat futott.Visszatérve a motorra a kanyarokban elég jól be lehet dönteni és ki is lehet hozni.Tuningolni sztem nem kell mert ahogy a tervezők ezt megalkották abba nem igazán kell belenyúlni.Tuningolni csak akkor tuningoltam ha már a motoron lehet érezni hogy kileheli a szívét.Az előző motorom egy rx50 volt csak annak sok baja lett ezért eladtam és vettem egy robogót de ez nagyon bejön nekem.

Erre használta
Városi mootrozás csajozás stb.

Javítanivalók
igazából sok javítani való nincs rajt.Esetleg a ditechnél hogy mér raknak fordulatszám mérőt a motorba, én eddig ezt úgy tudtam h váltósokban van. De ha nekik így jó ám legyen.

Itt szervizelte
első szervíz a Szőke motorsál volt sopronba de az megszünt.

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: apriliakirály

Beküldve: 2010. január 26.