Aprilia SR50 9 / 10
Aprilia /
Aprilia SR50
gyártási év: 1999
lökettérfogat: 70 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2008
km óra állása az elején: 7800
vezetett km: 5000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 7/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
Vizes, dupla tárcsás, gömb sr, cyber yellow színben :D
Egy '95-ös Gilera Typhonom volt előtte, szerettem de ez jobb, komolyabb.
A vásárlásnál 7800 km volt az órában, ami kamu egy 8 éves robesztól, tuti vissza bolt tekerve, de mind1 mert tipp-toppnak tűnt motorikusan ami később be is igazolódott!
Kívülről egy kicsit karcos, és a színét is szokni kellett :D de am minden megvan rajta és stabilan egyben van.
A gumikat vásárlás után lecseréltem mert már öregek voltak és csúszott, Continental Navigator gumit szereztem rá (10k/db), nem rossz, de nem vennék még1x 4 évszakos gumit mert egy kicsivel hamarabb megcsúszik, mint mondjuk a conti twist, de legalább terepen is elmegy és nem kopik gyorsan.
1 évet használtam 50-esként, ekkor óra szerint 80-85km/h volt a vége egész jól gyorsult, 4l fogyasztott, de szinte mindig maxon húztam neki és közel egy mázsa vagyok, semmi baja nem volt, pöccre indul önindítóval.
Aztán jött a tunning, ahol a cél egy mindennapi használatra szánt, kis szervízigényű, strapa csomag összeállítása volt ami azért megy is:
DR EVO (8-as ngk gyertya)
S6 pro replica
17,5mm del'orto (90-es főfuvi)
polini carbon mebrán
malossi red filter
polini spc (5,25gr)
malossi fly (piros nagy és kisrugó)
S6 Pro szíj
A főtengely maradt gyári, mert zsír volt csak kapott új c3-as skf exproler csapágyakat meg szimeringet. A szerelés én csinálom így munkadíj nem volt
A karbi meg a hajtás belövése nem elsőre sikerült, de már majdnem 100%-os
Most óra szerint 110km/h bármikor 120 lejtő, hátszél meg ha olyan kedve van... 90 hegyre fel vagy 2 személlyel ez valósba egy szűk 100 lehet, de 97 tuti, ezt mérte radarral egy egyenruhás faszi :D kényelmes utazótempó óra szerint 100 félgázzal!
qrva jól és teljesen egyenletesen gyorsít 80-90-ig majd onnan visszább vesz egy kicsit.
Viszont az indulásnál van egy pici megtorpanás, amivel nem tudok mit kezdeni :S már mindent megpróbáltam... szerintem lehet nem is hajtás hanem karbi...
a tunning előtt és után is Repsol moto scooter 2t full szintetikus olajjal használtam és tökéletes! kipróbátam a competiciont is de nem volt jobb meg ebbe nem is kell!
A fogyasztás maradt 4l! pedig most is maxon megy!
A kipuffról annyit, hogy nekem nem repedt el, pedig nem kímélem kap, jól kell felrakni ;) viszont alacson fordulaton egy kicsit nyomatékszegény, (lehet inkább Tecnigas rs70 kellett volna...) a folytást kivenni elég szopás, de a teljesítménye kategóriájában elég jó és olcsó! nincs rossz hangja, de lehetne halkabb is...
a tuning az apróságokkal 120k, ami a 180k-s vételárral együtt 300k, ezért van egy megbízható jól fogyasztó mocim, ami megy is rendesen! elégedett vagyok vele!
Soha nem volt baja, nem állt meg, nem csörög nem zörög, pöccre indul, csak tankolni kell bele meg húzni a bajszát :D
ha lesz még robogóm az is sr lesz csak az új!
Erre használtavárosba ide-oda rohangálni
kirándulgatni (max. 150km)
horgászni járni
JavítanivalókA teleszkópok vásárlás után cserélni kellett, mert eléggé kivoltak, elöl új szimering, olaj meg munkadíj 5k volt hátra meg vettem egy állíthatót 10k-ért és így már tipp topp.
A fékpofák lassan elkoptak amik benne voltak, de nem vettem újat, hanem elvittem ferodoloztatni, de nem olyan mint volt, ezért legközelebb gyárit veszek az tuti!
Hajtómű és fékolaj csere is volt
Itt szervizelteÉn szerelem.
A beküldő 10 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
mrteddyBeküldve: 2008. szeptember 19.