Aprilia Tuareg 125 9,4 / 10

Aprilia / Aprilia Tuareg 125
gyártási év: 1987
lökettérfogat: 125 köbcenti
ekkor vette: 1999
eddig használta: 2011
km óra állása az elején: 12000
vezetett km: 16000
fogyasztás: 4 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 9/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 9/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Jó tulajdonságaival kezdem. Egy bivaly erős 2 ütemű Rotax blokk van benne ami hangosan is,(Rotax tulajdonság) de teszi a dolgát. Pörgős 2 ütemű révén fel kellett már egyszer újítani 9000 Km után, amit apám tett még bele, mert én még csak csodáltam a gépsast.... Aztán felújítás óta felváltva róttuk a kilométereket. A kezelhetősége kitűnő, bár ha tele tankolja az ember magasan lessz a súlypontja. Amit egy kezdő motoros heves verejtékezéssel jelez. :)
A fékek nagyon jól fognak, jól adagolható. Brembo és Grimeca gyártmányúak.
A felfüggesztés is megfelelő inkább túra enduró kategóriának, de könnyű terepen is megállja a helyét, a motor nagy súlyához képest is. Rúgóútjai hosszúak, útfekvése nagyon jó.
Rossz tulajdonság, hát nekem szerencsére nem nagyon volt hozzá szerencsém, ha ide sorolható, hogy egyszer egy hosszabb út során tönkrement a feszültségszabályozó, de szerencsére a gyújtásnak külön rendszere van így csak a világítás és a jelzőberendezések nem működtek.

Erre használta
Munkába járásra, hobbi motorozásra, túrákra.

Javítanivalók
Motorfelújítás, hátsó főfékhenger, feszültségszabályozó a bő 10 év alatt

Itt szervizelte
A hengerfúrást és főtengelyjavítást kivéve minden itthon jómagam és apám személyében.

A beküldő 14 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: NemesG.

Beküldve: 2011. május 18.