Aprilia RSV Mille 7,4 / 10
Aprilia /
Aprilia RSV Mille
gyártási év: 2000
lökettérfogat: 1000 köbcenti
ekkor vette: 2007
eddig használta: 2010
km óra állása az elején: 22300
vezetett km: 25000
fogyasztás: 6 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 1/10
kényelem: 6/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Mindenki elfogult a szerelmével kapcsolatban, nem tudok rosszat írni, de megpróbálom. De előbb lássuk a jókat, az érzést amit egy V2 nyújt azt nem nyújtja semmi más, és ez az esetleges rossz tulajdonságát, ha van, már ki is küszöböli. Szinte minden típust végig próbáltam, ami természetesen zömével soros gép volt, viszont ne tévesszük össze az igazi V2-est a próbálkozó rosszaktól, amelyek nem tudják azt az élményt adni és teljesítményt nyújtani amit egy 60-fokos 1000 cm3-es nyomaték állat. Nagyon sok hasonlítást és teszteket tudnék írni amibe nem kezdek bele. De azt elmondhatom hogy átéltem mindet és saját tapasztalatom, azért egyet mégis írok a hasonlítás végett, CBR XX 1100, 160 ló az enyém 130 ló és fej fej mellett. Más, a ringen nem kell annyit kapcsolgatni elég gázt vissza és megint rá.
Ok jöjjön a rossz essünk túl rajta, sajnos akármekkora motoros vagy újra meg kell tanulnod motorozni rajta, épp a nyomaték miatt ami alulról is úgy tol mint mindenhol máshol, és ha már megtanultad sem szabad elbízni magad, mert vezetni nehéz, nem olyan kezesbárány mint egy soros gép, nem olyan szépen folyamatosan adja le a teljesítményt és ezáltal sokkal nehezebb uralni, pl. egy egy kerék is sokkal nehezebb mint egy sorossal, vagy bármelyik kanyar technika ezt ezerszer keményebben és agresszívabban kell lehúznod ha igazán jó mély szöget akarsz elérni. Viszont ha ráéreztél akkor ............és ezt itt sajnos nem tudom megfogalmazni, pedig sok dalszöveget verset meg bölcsességet írtam de ehhez valaki más kell aki le tudja írni hogy mit élsz át, vannak ilyen emberek ha megtalálom akkor majd beírom ide, addig megelégszem az átéléssel.
Erre használtaTura, Pálya
JavítanivalókEgy kicsit elcsúszott a kuplungja 250 felett, de kicseréltem azóta semmi baja.
Itt szervizelteSoha nem adom ki a kezemből, az a biztos amit Én csinálok, hiszen az életem múlik rajta. Mellesleg, legalább is itt Debrecenben, az Aprilia szervizben még nem is kuplungoztak V2-est, innentől nem is írok többet.
A beküldő 31 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
gigantikaBeküldve: 2010. január 19.