Aprilia RS50 9,4 / 10
Aprilia /
Aprilia RS50
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 16000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen
Heló :D Néhány helyre írtátok hogy minek ír valaki 200 KM után tesztet a motorról... hát igen... Én most kicsivel 16.000KM felett járok. Remélem ennyi Km elég egy teszthez.
A lényeg... Ezt a kis méregzsákot 2008 augusztus végén vettem. Elősször nagyot csalódtam benne, mert tudtam hogy mit mennek 50 enes létükra, de annyira le voltak folytva, h az enyé bedőlve és szivatóval 40-42 őt ment.... :D Ezt a szakaszt tényleg normálisan sőt túltejsesítettem, mert nem 700 KM nél, hanem 1200 KM ernél lett kivéve a folytás.. Kijöttem az Aprilia szervízből, rögtön csuma gáz, 10 ezernél vátlás, akkor azt éreztem, a világ legjobb motorja nekem más nem kell... Ez nagyon sokáig így volt.. :D
De aztán olyan 4000 KM fele lett egy balesetem sajnos (2008 októberében). Itt a váz elrepedt és az idomok kicsit megsinylették... Egésszen 2009 május végéig repedt alvázzal mentem vele, semmi gond nélkül... Faltam a KM eket, mint az őrült. Ám az egyik napon lejött egy Szekszárdi Rs 50 es haverom (Rica) és kentük a gépeknek rendesen mikor az enyém nagy nyekkenés és kurvanagy moorfék meg minden.. megállok nem tudtam mi van.. Hát nem túlemelgedett? :S:S De mi a poén?:D vártunk 5 percet, betoltam és simán mentünk tovább :D
Ez olyan 10.000 KM fele lehetett... Azóta gond nélkül teltek a KM-ek...Na de hát igen, szervízt csak akkor látott amikor a foyltást kivetük. De azt sem kelelt volna a kurva annyukat... Azóta semmit sem csináltam vele.. Semmit csak egy gyertyacsere, ami szar volt és be kelelt tolni.. meguntam fogtam a rági gyertyám, drótkefe és összeütöttem a hézakot és pöc röf... Se hajtóműolajat sem fékolajat sem fékbetéteket, semmit sem cseréltem ki ralyta.. pedig a folytás kivétele óta csak afaluba jártam vele 6000rpm alat.. falun kívül ami acsövön kifér... Főleg Kőröshegyen a viadukt feljárójánál... ott kínoztam szegényt, jártam vele a bányatón egy kis terepen.. egykerózni próbáltam de felhagytam vele... nem akartam mégegyzser esni :D De sokan monják h 50 es gyári.. á akor szar, a tuning robogó odaver... Ez nem igaz!Versenyeztem egy 80 anas full tuningos Keeway robogó ellen és mit ne mondjak.. büszke vagfyok az Rs re.. full gyári (14 es első fogaskerék + csonka kipufogódob) és 80 anig melletem volt a robi, utánna már meghalt, én meg 100-105 ig mentem... Összegzek: ez a motor kínozva lett és nem lett foglalkozva vele, de egyszer sem hagyott cserben... 16.000KM ert túlléptem, it már dugó gyűrű cserét ír elő a gyár, de nekem ugyan olyan jó... egadtam neki a castrol Power 1 2T-t meg a Mol os benyát és ami a csövön kifért...
Sajnos a mai napom volt vele az utolsó (2009.08.31) és többet már nem megyek vele :( Az én kis méregzsákom... leteszem már, mer tanulni kell h jöjjön a következő motor... Sokan riogatak h ˝Aprilia? az egy sazr olasz nehogy oylat vegyé mert többet tolod mint mész vele..˝ Ez kurvára nem igaz... téptem neki a száját és semmi baja, és nem foglalkoztam vele... télen nyáron ami a csövön kifért.. A falnk az védet hely ahol nem húztam neki... Az én kis méregzsákommall utoljára ma mentem, és NEM BÁNTAM MEG H IET VETTEM, EGYENESEN ÁLDOM A BÁTYÁMAT h szólt h iet vegyek, mert jól ismeri ezt a típust.. Gond nélkül, soha sem hagyott cserben... ha hjiszed ha nem, egszer ment vele egy GSX-R 1000 es tulaj, és miután visszajött meglepően mondta h nem várt volna tőle ien sokat... szóval ha megvan a jogsi és évvégén a 2-es átlag, mond apádnak anyádnak hogy Aprilia RS 50 ent vegyen... Nem csoda, a következő motorm is Aprilia lesz... Aprilia Pegaso (Factory, Strada nem tom) 650..
Erre használtaFaluba mentem vele, Falun kívül nyeleztem neki meg Köröshegyen fel le...
Javítanivalókgyertya meg egy párszor ledobta a láncot... gyárilag a lánc szar rajtuk.... és midnen fasza ezen kívül!
Itt szervizelteAprilia balatonboglárnál vetem és it vették ki a folytást... Messze kerüljétek el a Sio-Mobillal eggyüt!!!!
A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
CagivaRiderBeküldve: 2009. augusztus 31.