Aprilia RS50 9,4 / 10

Aprilia / Aprilia RS50
gyártási év: 2008
lökettérfogat: 50 köbcenti
ekkor vette: 2008
eddig használta: 2009
km óra állása az elején: 0
vezetett km: 16000
fogyasztás: 7 liter / 100 km
teljesítmény: 10/10
megbízhatóság: 10/10
szervízháttér, alkatrészellátás: 10/10
kényelem: 7/10
összességében erre értékete: 10/10
megérte-e a vételt: igen

Heló :D Néhány helyre írtátok hogy minek ír valaki 200 KM után tesztet a motorról... hát igen... Én most kicsivel 16.000KM felett járok. Remélem ennyi Km elég egy teszthez.
A lényeg... Ezt a kis méregzsákot 2008 augusztus végén vettem. Elősször nagyot csalódtam benne, mert tudtam hogy mit mennek 50 enes létükra, de annyira le voltak folytva, h az enyé bedőlve és szivatóval 40-42 őt ment.... :D Ezt a szakaszt tényleg normálisan sőt túltejsesítettem, mert nem 700 KM nél, hanem 1200 KM ernél lett kivéve a folytás.. Kijöttem az Aprilia szervízből, rögtön csuma gáz, 10 ezernél vátlás, akkor azt éreztem, a világ legjobb motorja nekem más nem kell... Ez nagyon sokáig így volt.. :D
De aztán olyan 4000 KM fele lett egy balesetem sajnos (2008 októberében). Itt a váz elrepedt és az idomok kicsit megsinylették... Egésszen 2009 május végéig repedt alvázzal mentem vele, semmi gond nélkül... Faltam a KM eket, mint az őrült. Ám az egyik napon lejött egy Szekszárdi Rs 50 es haverom (Rica) és kentük a gépeknek rendesen mikor az enyém nagy nyekkenés és kurvanagy moorfék meg minden.. megállok nem tudtam mi van.. Hát nem túlemelgedett? :S:S De mi a poén?:D vártunk 5 percet, betoltam és simán mentünk tovább :D
Ez olyan 10.000 KM fele lehetett... Azóta gond nélkül teltek a KM-ek...Na de hát igen, szervízt csak akkor látott amikor a foyltást kivetük. De azt sem kelelt volna a kurva annyukat... Azóta semmit sem csináltam vele.. Semmit csak egy gyertyacsere, ami szar volt és be kelelt tolni.. meguntam fogtam a rági gyertyám, drótkefe és összeütöttem a hézakot és pöc röf... Se hajtóműolajat sem fékolajat sem fékbetéteket, semmit sem cseréltem ki ralyta.. pedig a folytás kivétele óta csak afaluba jártam vele 6000rpm alat.. falun kívül ami acsövön kifér... Főleg Kőröshegyen a viadukt feljárójánál... ott kínoztam szegényt, jártam vele a bányatón egy kis terepen.. egykerózni próbáltam de felhagytam vele... nem akartam mégegyzser esni :D De sokan monják h 50 es gyári.. á akor szar, a tuning robogó odaver... Ez nem igaz!Versenyeztem egy 80 anas full tuningos Keeway robogó ellen és mit ne mondjak.. büszke vagfyok az Rs re.. full gyári (14 es első fogaskerék + csonka kipufogódob) és 80 anig melletem volt a robi, utánna már meghalt, én meg 100-105 ig mentem... Összegzek: ez a motor kínozva lett és nem lett foglalkozva vele, de egyszer sem hagyott cserben... 16.000KM ert túlléptem, it már dugó gyűrű cserét ír elő a gyár, de nekem ugyan olyan jó... egadtam neki a castrol Power 1 2T-t meg a Mol os benyát és ami a csövön kifért...
Sajnos a mai napom volt vele az utolsó (2009.08.31) és többet már nem megyek vele :( Az én kis méregzsákom... leteszem már, mer tanulni kell h jöjjön a következő motor... Sokan riogatak h ˝Aprilia? az egy sazr olasz nehogy oylat vegyé mert többet tolod mint mész vele..˝ Ez kurvára nem igaz... téptem neki a száját és semmi baja, és nem foglalkoztam vele... télen nyáron ami a csövön kifért.. A falnk az védet hely ahol nem húztam neki... Az én kis méregzsákommall utoljára ma mentem, és NEM BÁNTAM MEG H IET VETTEM, EGYENESEN ÁLDOM A BÁTYÁMAT h szólt h iet vegyek, mert jól ismeri ezt a típust.. Gond nélkül, soha sem hagyott cserben... ha hjiszed ha nem, egszer ment vele egy GSX-R 1000 es tulaj, és miután visszajött meglepően mondta h nem várt volna tőle ien sokat... szóval ha megvan a jogsi és évvégén a 2-es átlag, mond apádnak anyádnak hogy Aprilia RS 50 ent vegyen... Nem csoda, a következő motorm is Aprilia lesz... Aprilia Pegaso (Factory, Strada nem tom) 650..

Erre használta
Faluba mentem vele, Falun kívül nyeleztem neki meg Köröshegyen fel le...

Javítanivalók
gyertya meg egy párszor ledobta a láncot... gyárilag a lánc szar rajtuk.... és midnen fasza ezen kívül!

Itt szervizelte
Aprilia balatonboglárnál vetem és it vették ki a folytást... Messze kerüljétek el a Sio-Mobillal eggyüt!!!!

A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: CagivaRider

Beküldve: 2009. augusztus 31.