Akito Hi-Octane 7,3 / 10

Akito / Akito Hi-Octane
Akito Hi-Octane
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2010
minőség: 6/10
kényelem: 7/10
strapabírás: 7/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen

Egy kis leírás azoknak akik nem feltétlen a legdrágább kategóriát választják. A csizmát 2005 tavaszán vettem a PARDI-ba akkor is 19-e volt, most is annyi! :) Igaz volt mikor 15 e ért osztogatták télen. Havernak volt ilyen ezért vettem én is, mert a SHOXos 35 ezerért, ami csak annyira shoxos hogy rávárták a címkét, egy kalap szar volt. Szóval örültem a vételnek, mert kinézetre az árához képest speedes, és pofás, valamint meglepően a szerkezete is egybe van, nem ilyen széteső műanyag hulladék. Amire vásárláskor nagyon kell figyelni, nekem 43-44es lábam van és a 41es méret volt a jó! Igaz vételkor kurvára szorított, de aztán úgy felvette a lábam alakját h nagyon! Formába még annyi a gond vele, amiért én is a kisebbet vettem hogy a vékony bokájúaknak lötyögni fog benne a lába. Megvettem, kis városi sétával bejárattam, jól feltörte a lábam, de utána az utolsó napig fogta mint a fásli. Egy jó pár ezer KMet beletettem. Esőbe keveset mentem vele, de egyszer kétszer kaptam el nagyobb zuhét, egyáltalán nem ázott be. Fázni sosem fázott benne a lábam, volt benne anyag rendesen. Váltani kényelmes, és érezhető volt benne. Balesetezni nem baleseteztem vele soha, félek nagyon sokat nem védett volna nagy baj esetén, viszont kisebb csúszások meg STB, simán kivédte volna, mert érezhető volt hogy fogja tartja a lábam. A zipzározása, nekem nagyon rendbe volt, volt aki panaszkodott h tönkrement, én ha száraz volt bekentem, és bírta semmi gond nem volt vele. A tépőzár is rendesen fogott (igaz azt is tisztítottam, ha sok szöszt szedett össze). Kentem a csizmát is mindig boxszal , szóval az anyaga sem adta meg magát. A talpát amennyit én koptattam meglehetősen sokáig és jól bírta!

2009 év végéig használtam, bőven megérte azt a 19 000ret. Összességében jó vétel volt, és nálam strapabíró volt!

Problémák
Ami hiba volt benne az csak annyi hogy a váltónál az az átlátszó réteg a logónál 2 mm en eltört, és ott néha beázott, és foltos lett, meg néha a csizma talp körül kellett egy kis ragasztás, cipész fillérekért megcsinálta. Akik intenzívebben pályára használták, panaszkodtak hogy szar a koptató elhelyezkedése, ezért a csizma orra kopik le.

A beküldő 6 éve motorozott, amikor kritikáját írta.

Beküldte: fhoksz

Beküldve: 2010. október 13.