Airoh Tyger 9,3 / 10
Airoh /
Airoh Tyger
Airoh Tyger
ekkor vette: 2005
eddig használta: 2007
minőség: 8/10
kényelem: 10/10
strapabírás: 10/10
összességében erre értékete: 9/10
megérte-e a vételt: igen
A pontozásos részt nem kell komolyan venni mivel semmiféle kritériumok nincsenek a pontszámokhoz rendelve sac hasraütés az egész + talán a minőség amit az árából lehetne kiszámolni,de ez sem igaz persze,hiszen a márkát fizettetik meg nagyrészben,minden sisaknak súlyos biztonsági szabványoknak kell megfelelni,mihez képest tíz a tíz ,kamion alá se csúsztam még vele stb..
Már már művészien formatervezett a sisak,alien légy keverék forma,a meghatározása ha jóltudom supermoto mert egy mozdulattal lehet enduro ill utcai is,bélése kivehető,nagy a szélzaj ha zárva a plexi,
és ha a nap épp úgy áll aranyszínű árnyékot vet a fekete plexire a sült ami nagyon zavaró(dehát sült+plexi együtt esztétikai gyönyör)
Nálam rajta van a sült is és a plexi is,egyszer estem vele jól odavágtam a fejem a földhöz,de szinte semmit nem éreztem belőle,minden pattintható kis spojler izé lepattant róla de nem tört semmi,pedig ránézésre minimum a sültnek le kellett volna törni.
Az állrészben is van vmi félkemény műanyag-gumi szerű betét ami feltámasztja a bélés patentjait, ezek a patentok is elengedtek így lényegében a fejem előrebukó mozgását tompította amikor az első béléssel együtt picit előrébbmozdúlt a fejem(gondolom)
Tehát amikor eszméltem mi is történt a bukó apró darabjai a plexi oldaláról+ a két pofabélése és az állvédő(?) betét mind szanaszét hevertek lepattanva a helyükről de nem törtek el.
Van még vmi amit észrevettem,volt egy tipikus gagarin ősMZ-s pirx kapitány mélységibúvár formájú sisakom is amihez tudom mérni a jelenséget de ha ez más bukóknál is természetes lenne akkor sorry, tehát ez a sisak profilból lényegesen nagyobb felületű mint szemből,sztem ezért lehet hogy ha nagyobb tempónál elnézek oldalra jól belekap a szél és tekerné a fejem ki a helyéből,a szoc mélybúvár dizájn-nál ezt nemvettem észre anno
Nemtudom mi mást írhatnék,plexi és sült,összeszereléséhez adhatnának vmi bátorítást a kézikönyvben hogy izomból lehet bánni a patentokkal meg a bepattanó izékkel mert az életben nem rakod össze annyira sajnálod mégjobban nyomni tolni feszíteni nyomorítani de végülis egyszer kell összerakni
Problémák-pl biz napszakban biz irányban állva a napfény árnyékot vethet a sültön át a plexire(de a sült leszerelhető)
-plexi összerakásánál kimondottan kínozni kell az alkatrészeket ,az ember úgyérzi töréshatáron feszíti őket ,pedig nem,gyenge a kézikönyv útmutatója,filózni kell mire összerakod
-zárt rostélynál nagy a szélzaj nemhallom a motort
,lehet a sült nélkül megszűnne,talán abba kap bele a levegő
A beküldő 3 éve motorozott, amikor kritikáját írta.
Beküldte:
csepi0101Beküldve: 2007. május 20.