A 125 köbcentis kategória befejezte hivatalos tesztjeit Jerezben.
Talma a második napon a 6. lett. Sajnos megtapasztalta, hogy milyen nagy tempóval bukni egy gyors körben a fekete-narancs "szörnnyel". Szerencsére semmi baja nem lett, viszont az egyes számú motorja összetört, így a nap hátralévő részében a másik motorjával kellett folytatnia a tesztet.
A teszt vége felé lecsendesedett a szél, és egy picit sajnálta, hogy nincs alatta a másik gép, mert mindenki javított az idejen. "Legalább estem egyet a VB előtt, mert ott már nem akarok!" - mondta Gábor az eset kapcsán.
A csapat fantasztikusan dolgozott. Az első futamra még az összetört motornál is jobbat fog kapni, sőt próbálják csökkenteni a gép súlyát. Kallioval nagyon jól megérteték egymást a teszt folyamán, össze is barátkoztak. Talma mosolyogva megjegyezte, hogy majd kiváncsi lesz milyen lesz a kettejük kapcsolata a futamok után! Laughing
Talma összegzése a tesztekről:
"Nagyon elégedett vagyok, ennyire felkészülten még egyszer sem várhattam az első versenyt. Egyátalán nem félek, érzem, hogy benne vagyunk a topban! Abban viszont tévedtem, hogy ez a szezon könnyebb lesz, mert hígult és fiatalodott a mezőny. A tesztek után azt mondhatom, hogy ez várható a legkeményebb idénynek, nagyon jók a motorok, gyors a mezőny, és jók a versenyzők."
Tóth Imi számára korán befejeződött a teszt, hiszen kétszer is megakadt a váltója, ráadásul az elsőnél majdnem hatalmasat esett. Ennek ellenére örülnek, hogy a baj most csapott be, nem az első futamon, mert itt most nem igazán számít, hogy ki hányadik. A nap negatívuma, hogy Vincent Braillard hatalmasat esett, neki szerencsére nem lett semmi baja, viszont a motornak annál inkább. Imi dél körül 1.49.9-et ment, akkor ezzel a 7. volt, de utána folyamatosan gondja volt a váltójával. 3 óra körül egyszer csak nem érkezett meg a célegyenesbe, mindenki azt hitte, elesett. Szerencsére azonban ’csak’ megakadt a váltója, ami teljesen lefékezte a hátsó kereket, mindezt 190km/h-nál. Imi nagyon nehezen tudott korrigálni, próbálta első fékkel és előredőléssel az első kerékre terelni a súlyt és a lendületet, a hátulja jobbra-balra járt, de szerencsére meg tudta fogni és sikerült megállnia. Azt mondta ő sem tudja hogyan úszta meg. 1 órás szerelés és kényszerpihenő következett, majd Imi újra a pályára ment. Nem sokkal később azonban ismét nem érkezett meg, és a sors iróniája, hogy pont akkor Vincent sem jött. Elég feszült lett a hangulat, majd kiderült, hogy Vincent ripityára törte a motort, még a tank is szétrepedt.. Imiről ekkor még nem tudtak semmit. Végül ő is megérkezett, nem esett, viszont újból megakadt a váltó, ám ezúttal a lánc is elszakadt. Itt teszt be is fejeződött a Team TOTH Hungary versenyzői számára. Imi a 21., Vincent a 27. helyre csúszott vissza.
A csapat már nagyon várja az első futamot, amire Imi új váltót kap. Összegezve eddig az évet: a csapat folyamatosan fejlődik, összeszoktak a szerelők, Iminek végre megvan az áhított, megfelelő háttér, Vincent pedig szépen fejlődik.
Kapcsolódó anyagok: