Látványos, mégis egyszerű, szívhez szóló klipeket forgatott az ausztrál kormányzat, hogy felhívja a figyelmet az utazás, pontosabban a kétkerekű utazás szépségeire. Lágy dallamok, szép képek és - természetesen - drónfelvételek fokozzák az összhatást, és lám, működik a recept: legszívesebben rögtön indulnánk.

Születtek már hasonló „művek” a közelünkben is, de egyelőre nagyítóval kell keresni az ilyeneket - például Csehországban TV-műsorként futott a helyi motoros kalandorok dukufilmje, amit ázsiai túrájukon forgattak

Annyi káprázatos hely van Európában - és hazánkban is, - hogy érdemes lenne átvenni a bevált receptet. Ha csak az itthon futó 170 000 nagymotor tulajdonosát és családját számoljuk, az már erős célközönség, arról nem beszélve, hogy hozzávetőleg 37-38 millió motorizált kétkerekű van jelenleg Európában, vagyis egy közepes méretű országnyi embert lehetne megszólítani a reklámokkal.