Kit érdekel, hogy nincs változó szelepvezérlés, kétszáz lovas csúcsteljesítmény meg tízfokozatú kipörgésgátló, ha helyette páratlanul könnyű és utánozhatatlan megjelenésű gépet kap a vásárló? Ez vezérelhette a talján mérnököket, amikor a Honda CBR600RR sornégyes erőforrása köré megálmodták ezt a szénszálas köntösbe csomagolt, függőcsapszeges kormányzású exkluzív sportmotort.

vyrus-986m2-12821
Mintha csak egy 125-ös sportgép lenne: a mérleg mutatója 145 kilónál (!) áll meg a Vyrus alatt, ráadásul ez már menetkész érték, 136 lóerős csúcsteljesítmény mellett...

Bármennyire is futurisztikusnak tűnik, a Vyrus 986 M2 több egyszerű tanulmánynál, ugyanis a modell a piaci bevezetés küszöbén áll, ráadásul rögtön háromféle változat készül belőle. Az első, egyben legolcsóbb egy úgynevezett átépítő kit, ami a vázat, a felfüggesztést és tulajdonképpen az erőforráson kívül mindent tartalmaz.

vyrus-986m2-12820
Így néz ki „felöltöztetve” a Vyrus utcai kivitele

A 16 ezer eurót kóstáló készletbe építheti be a tulajdonos a saját CBR600RR hajtóművét, ha tényleg egyedi motort szeretne. A következő lépcsőfok a működő Vyrus utcai változata kilencezer euróval többért, míg a zászlóvivő pályakivitel éppen ennek a duplája - kereken ötvenezer euró.