Múltidéző küllemmel és unikumnak számító kétkerék-hajtással igyekszik piacot találni az Ural, mely mostanában leginkább tengerentúli vevőire koncentrál. Kínálatában szóló és oldalkocsis modellek is megtalálhatók, ráadásul utóbbi többféle hajtáslánccal, valamint egyedi fényezésekkel.
Szinte forradalmi újítás, hogy sok-sok évtized után - és sokak bánatára - búcsút intettek a régies karbiknak , s helyüket elektronikus benzinbefecskendezők vették át. A teljesítmény így 41 lóerőre nőtt, amivel nem lesz éppen virgonc a több mázsás matuzsálem, de legalább egy fokkal közelebb kerül a mai emissziós normák teljesítéséhez.
Többféle kivitel is elérhető az orosz gyár kereskedéseiben. Majdnem kétmilliós vételárával a szóló sT nyitja a sort, és a kínálat egészen a közel három és fél milliót kóstáló "2WD" verzióig terjed, ami nem kevés pénz egy háromkerekű őslényért, ugyanakkor nem is túlzó, hiszen a gyári állapotú veterán fogatokat sem úszhatják meg a rajongók kétmillió forint alatt.