Furcsa 2017-ben olyat olvasni, hogy egy gyártó műszaki csemegeként említi a rögzítőféket, az elektronikus működtetésű, de analóg sebességmérőt vagy éppen az ebbe épített visszajelzőlámpákat. Márpedig az Ural amerikai importőre ezekkel kampányol - a kényelmesebb nyereg és a megnövelt poggyásztér mellett -, hogy vevőket csalogasson az orosz márkához. Jelenleg négyféle típus található az idei kínálatban: a drágább Gear Up és Patrol modelleken az oldalkocsi kereke is hajtott, míg a kedvezőbb árfekvésű cT és M70 hagyományos hajtásláncú.

ural-motorkerekparok-2017-ben-12020
A retró soha nem megy ki a divatból? A viszonylag magas ár ellenére is kelendőek a kétkerékhajtású, oldalkocsis Uralok

Az átszámítva 4,1-4,7 millió forint között kínált fogatok annak dacára jól fogynak, hogy az USA-ban ilyen árszinten sokféle klasszikust (pl. BMW R nineT, Yamaha V Star 1300, Honda Gold Wing Valkyrie stb.) találnak a vásárlók, igaz, az oldalkocsizás élménye kárpótolja a gyengécske és nem éppen kifinomult Uralra voksoló motorosokat.

Az sem mellékes, hogy a forgalmazó ilyen ötletes és valóban vicces kisfilmekkel népszerűsíti a márkát, mely az új piacnak hála a hetedik X-en túl is folytathatja pályafutását.