A 750 köbcentis, soros, háromhengeres erőforrásból 180 (!) lóerőt sajtoltak ki a Spirit Motorcyles mérnökei, mindezt megspékelték a saját készítésű vázzal és a napjainkban egyre divatosabb karbonalkatrészekkel, így a GP-Sport R csúcsmodellnél páratlanul alacsony, mindössze 145 kilós menetkész tömeget sikerült elérniük.

spirit-motorcycles-gpsport-es-street-10955
GP-szintű technikát rejt a Spirit GP-Race szénszálas burkolata

A forradalmi kétkerekűt rögtön három különböző változatban dobják piacra. A belépőszintű kivitel (GP-Sport) valamivel gyengébb és nehezebb lesz, mint a fent említett GP-Sport R, illetve a GP-Street névre hallgató, csupasz variáns. Legyen szó bármelyikről is, a K-Tech KTR első villával és K-Tech DDS központi rugóstaggal felszerelt gépeknek alaposan megkérik az árát - a legolcsóbb átszámítva 16,2 millió forintba kerül, míg a könnyebb GP-Sport R-ért 23,3 milliót kell leszurkolni.

spirit-motorcycles-gpsport-es-street-10957
A legdrágább gyöngyszem: 25 millió forintos vételárával valószínűleg ez a piac legdrágább nakedje

Meglepetésre egyébként nem a burkolt, hanem a csupasz GP-Street R a legdrágább mind közül, aki ilyenre vágyik, annak kis híján 70 ezer fontot, vagyis 25,1 millió forintot kell a pénztárnál hagynia.