Sokszor láthatunk rá példát, hogy a piac látszólag teljesen különböző szereplőinek marketingtevékenysége összefonódik, s nincs is ezzel semmi gond, hiszen így jó esetben mindkét terület népszerűsíthető. Pontosan ilyen megfontolásból választotta az amerikai Covergirl kozmetikai cég legújabb arcának a bájos Shelina Moreda motorversenyzőt és oktatót. Shelina az Egyesült Államokon kívül Kínában, Japánban, Katarban és Spanyolországban is rendszeresen pályára lép, ezen kívül Melissa Parisszel alkotott csapata volt az első, teljes egészében női alakulat, amely teljesítette a Suzukai nyolcórás endurance versenyt. Most a pályán kívül, a reklámok világában is helyt kell állnia, hogy népszerűsíthette a motorversenyzést és úgy általában a motorozást.

shelina-moreda-covergirl-15955
Noha a kampány ötlete Amerikában született meg, remélhetőleg a világ egyéb részein is lesz foganatja, s egyre több hölgy kezd érdeklődni a motorozás iránt
A női pilóták aránya jelenleg mindössze 14 százalék, s ezen akarnak lendíteni, amihez már támogatókat is megnyertek. A kezdeményezés kapcsán a Harley-Davidson és az Indian is kifejezte tetszését, hiszen ők is úgy látják, az ilyen jellegű projektek segíthetik az egész motoripar fellendítését. A hölgy elmondta, nagyon örül a felkérésnek, s igyekszik megmutatni nőtársainak, hogy a profi sport és a nőiesség egyáltalán nem zárja ki egymást.