Természetesen itt nem egy vérbeli versenygépről van szó, hiszen továbbra is a tömegtermelésben érdekeltek az indiaiak, így aztán a stílustiszta masinához külön kit-ben megvásárolható lesz az utasnak helyet szorító, hosszított nyereg, és a hátsó lábtartó is, hogy a párosan utazó bájkerek is engedélyt kapjanak otthon a retro gép megvételére.
Szerencsére a gép módosításai a felfüggesztést is érintették, így a hírek szerint a 2013-ban debütáló modell Öhlins rugóstagokat kap, és a szériagyártásban is a képen látható csinos kipufogókkal és egyedi visszapillantókkal szerelik majd az ötszázas Enfieldeket.
A blokk nem változik, de az alacsony önsúly miatt egy jól megválasztott áttétellel akár mai értelemben vett gyorsulásra is képes lehet a gép. Persze az egyhengeres, alig harminc lovas masina nem akar az országutak száguldó sportmotorja lenni, inkább kóstolót ad a kora hatvanas évek motoros élményeiből, ami - lássuk be - többet ér minden műszaki paraméternél.
A fűzött küllős kerekekre szerelt méretes tárcsafékek kicsit "kilógnak" a hamisítatlan café racer jellegből, de a Brembo egységeit mégsem száműzik a motorról, hiszen a modern fékrendszer az egyik alapfeltétele lesz az európai forgalmazásnak, ami a cég határozott ígéretei szerint már jövő tavasszal elkezdődhet.
És ha a Royal Enfieldnél egyszer valamit megígérnek...