Kisgyerekként Ágostonról még nem lehetett tudni, hogy motorversenyző lesz, de az már egészen fiatalon kiderült róla, hogy sokra fogja vinni, mert bármilyen sportágban kipróbálta magát, mindegyikben tehetségesnek bizonyult. Kezdésnek a foci, majd a síelés és a sífutás (később pedig majd az ökölvívás is) egyfajta románcot hozott életébe és a tehetség is megvolt benne, bármibe fogott, de szívében az örök szerelem a motorsportok felé húzta.
Ágoston a legelején még négykerekű pályára vágyott, legnagyobb hőse, Ayrton Senna nyomdokain a Forma1-ről álmodozott, és az iskola után azért vállalt motorosfutár állást, hogy összespórolja a pénzt egy verseny gokartra. Évekkel később, a Hosszútávú Gyorsasági Világbajnokság esti, esős, roppant nehéz körülmények között zajló etapjain mindig rendkívüli köridőket motorozó Ágostonnal sokan vicceltek is gyakran, hogy a pesti futárévek alatt szedte fel az endurance-os tudást, anélkül nem jutott volna el idáig…
Ágó számára egy évig tartott csupán a gokartozás, de az ezredforduló környékén tőke (szponzor) híján olcsóbb versenyzési alternatíva után kellett néznie, itt jött számára képbe a motorozás. Lehetőségei elsőként egy 250-es verseny ETZ-t engedtek meg neki – természetesen koromfeketére fújva, bőrruhájának hátán nagy AC/DC felirattal –, amivel 2001-ben indult élete első amatőr versenyén, s innen már nem volt visszaút. Egy évvel később saját Cagiva Mitóját ajánlotta fel a Hungaroring Motorsport Iskolának fizetség gyanánt, csak hogy részt vehessen pályaoktatásaik egyikén, ugyanis tudta, hogy ott felfigyelhetnek rá.
Ez így is történt. Az iskola tananyagának kidolgozója, Ágoston első komoly mentora, Halaska László számára (korábbi 600-as magyar bajnok és induló a Formula TT 1987-es hungaroringi futamán) azonnal egyértelművé vált, hogy Ágóban különleges tehetség lapul, majd egymással barátságot kötve addig „ütötték a vasat”, amíg a következő, 2003-as szezonban egy kölcsönbe kapott Suzuki GSX-R1000-rel sikerült elindulniuk az Alpok-Adria bajnokság négy fordulóján, melyek közül kettő a Superbike VB betétfutama volt.
Ez volt a két első nagyobb, nemzetközi verseny, ahol Ágó letehette névjegyét, megmutathatta magát azoknak az embereknek és csapatoknak, akiknek ahhoz kellett, hogy 2005-ben Bitter Sándor megüresedő helyét elfoglalva kijuthasson az Endurance-ra, és elindulhasson élete első, asseni világbajnoki futamán. Innentől kezdve Ágó két évet egyhuzamban a hosszútávú vébén töltött, kezdetben Bitter régi, Innodrom nevű csapatában, de 2006-ban két olyan gárdában is megfordult versenyzőként, akikkel Superproduction géposztályban még a dobogóra is fel tudott állni egy-egy alkalommal! Magyarország motorkerékpáros világbajnoki pontjai számához Ágoston is hozzátette a maga tetemes részét. A hozzáértők hamar felfigyeltek Ágó azon képességére, hogy kopott gumival és rossz időjárási körülmények között milyen észvesztő tempóra képes - talán mégis lehetett valami abban a futár-dologban?
2007-ben Ágó a Ducati Magyarország versenyzőjeként, a saját maga által élete egyik legjobb motorjának tartott Ducati 1098-cal megszerezte az osztrák Ducati Bajnokság összetett első helyét, és meghívást kapott Angliába, egy BSB Supersport versenyre is, ahol szintén olyan azonnali benyomást tett néhány csapatra, hogy szinte kapkodtak utána. Sajnos azonban a gazdasági válság, mint oly’ sok másik esetben, Ágoston terveit is keresztülhúzta, és a teljes BSB-szezon helyett maradt ismét az osztrák bajnokság, és néhány beugró szereplés különböző kategóriákban, különböző csapatoknál és szériákban az elkövetkező évek során. Talán mondanunk sem kell, Ágó minden nehézség ellenére sohasem okozott csalódást az éppen neki bizalmat szavazó alakulatnak, kivétel nélkül mindenki szerette a szupergyors magyar srácot.
Rosivall pályafutásának legsikeresebb szezonja a 2010-es volt, amit a BMW égisze alatt töltött. A bajor gyár emberei az új S1000RR bemutatótesztjén figyeltek fel Ágostonra, ahol a Motor Revü megbízott tesztpilótájaként vett részt. Innen már csak egy év végi „igazoló” teszt kellett, hogy Ágó valóban annyira jó-e, onnan pedig egyenes út vezetett az Endurance Világkupára, ahol az Andalucia BMW Team színeiben harmadik helyezést értek el az év végén Superstock kategóriában. Ezzel Ágoston örökre bevéste nevét a hosszútávú vébé feljegyzéseibe, és nem utolsó sorban életre szóló ismeretségeket és barátságokat kötött szerte a világ boxutcáiban. Professzionális versenyzői karrierje itt csúcsosodott ki, de a Superbike Világbajnokságra sajnos egyszer sem sikerült kijutnia, hogy élete egyik nagy álmát beteljesíthesse.
Rosivall Ágoston egy igazi versenyző volt, a szó klasszikus, romantikus értelmében is, tehát nem csak azért, mert a legtöbben a pályákról és eredménylistákról ismerték a nevét; ő valóban a belső sávban élte az életét! Ritkafajta ember volt, egy igazi jó barát, állandósult, huncut mosollyal az arcán. Meg egy komplett őrült is volt, a szó leghízelgőbb értelmében. Olyan intenzitással élt és hajtotta hatalmas szíve, ami egy átlagos halandót azonnal lehengerelt, magával ragadó személyiség volt. Gyermekien őszinte lelkesedéssel fogott mindenbe, és talán éppen emiatt volt annyira sikeres bármiben, amit szeretett, legyen az a motorozás, vagy épp' imádott gitárja...