Persze nem meglepő, hogy a Németországban fejlesztett s gyártott Conti végzett az élen, hiszen számos tesztből került már ki győztesen: például a RoadAttack 3 nyerte a Motorrad magazin túraabroncs-összehasonlítóját is. A tesztelők a kanyarodás és erőteljes fékezés közben jelentkező felegyenesedési hajlamot emelték ki negatívumként, és dicsérték sokoldalúságát, alkalmazkodóképességét.
A RevZilla a ContiRoadAttack 3-at ajánlja a túrázóknak
Az abroncs erényei közé tartozik, hogy rögtön felszerelés után 100%-os teljesítményt nyújt, ugyanis a cég TractionSkin technológiájának köszönhetően nincs szükség bekoptatásra, vagyis a gyártás során keletkező, fényes bevonat eltávolítására.
Emellett kiemelkedően szerepelt az esős teszteken, s remekül alkalmazkodott a hirtelen változó út- és hőmérsékleti viszonyokhoz. Röviden úgy jellemezték a köpenyt kifejlesztő mérnökök, hogy azoknak ajánlják, akik „mindenhova” motorral mennek, vagyis az ő abroncsuknak muszáj helytállnia kánikulában, forró aszfalton és a hideg, esős reggeleken is.
Természetesen a ContiRoadAttack 3-ból elérhető GT változat is, amit értelemszerűen a testesebb nehezebb túramotorokra ajánlanak, és főként azoknak, akik utassal és csomagokkal róják az utakat. Ez utóbbi még ellenállóbb, hogy minél nagyobb futásteljesítményt érjen el a nehéz és általában kimondottan erős túragépeken.
A RevZilla csapata így jellemezte az abroncsot:
Noha továbbra is bátran állíthatjuk, hogy a Michelin Road 5 a kedvencünk a túrasportköpenyek között, idén a ContiRoadAttack 3-ra esett a választásunk. Két okból szavaztunk bizalmat a korbachi abroncsnak: nagyon jó tapasztalatokat szereztünk vele, és megannyi kiváló vásárlói visszajelzést kaptunk róla. Ráadásul a vásárlók a legkülönfélébb motorokon próbálták ki a ContiRoadAttack 3-at
– szögezték le a RevZilla beszámolójában.
Hogy minél többféle motorhoz passzoljon, a ContiRoadAttack 3 már háromféle, 17, 18 és 19 colos átmérőben kapható, míg szélességben 110/70-től egészen 190/55-ig terjed a választék.