Múlt hét végén a Hungaroringen zajlott az egyenruhások idei „bemotorozása”, s ha már az M1 stábja is kint volt az eseményen, gyorsan kihasználták az alkalmat, hogy óvatosságra intsék az autósokat, motorosokat. Ismét kiemelték a védőfelszerelések fontosságát, valamint a fokozatosság elvét, hogy a kétkerekűek napról-napra szoktassák hozzá magukat az egyre hosszabb túrákhoz és technikásabb útszakaszokhoz.
Alig jelent meg a riport, máris újabb két motorbaleset borzolta a kedélyeket, melyek ráadásul szinte egy időben történtek. A 82-es úton egy gondatlanul előző hölgy ütötte el a szemből szabályosan érkező motorost, aki olyan súlyos sérüléseket szenvedett, hogy mentőhelikopterrel kellett kórházba szállítani. Pár perccel később a híres-hírhedt 24-es útra riasztották a mentőket, ahol egy túraendurós pár szenvedett balesetet, amiben az utas olyan súlyosan megsérült, hogy szintén mentőhelikoptert hívtak hozzá.
Utóbbi eset érdekessége, hogy szinte az összes lap arról számolt be, hogy a GS vezetője elvesztette uralmát a motor felett, és ezért hajtott árokba utasával. Később, a helyszíni videókból kiderült, hogy egészen másról van szó. A szemtanúk elmondása szerint éppen egy autót előzött a pár, s a kocsi vezetője úgy tért át a bal sávba, hogy nem vette észre a részben mellette haladó motort. Bal hátsó sárvédőjével fellökte a BMW-t, ami ezután magatehetetlenül sodródott a szalagkorlátnak, majd az árokban kötött ki.