Ahogy arról korábban már beszámoltunk, idén a cirkálóiról elhíresült Victory is önálló alakulattal készült a híres-hírhedt Pikes Peakre, hogy a klasszikus gépek után a sportmotorok között is megvessék a lábukat. Sajnos a bemutatkozás nem sikerült valami fényesen, mert a most vasárnap startoló futam előtt már a szabadedzésen alaposan összetörték a Project 156 fantázianévre hallgató, 156-os rajtszámú vasat:

pikespeak-motorverseny-carlsorensen-5652
Bár a Victory alaposan összetört, a legfrissebb hírek szerint nem adták fel a reményt, hogy a csapat egyetlen motorjával mégis ott legyenek a vasárnapi versenyen

A tegnapi edzésen induló Carl Sorensen sajnos nem volt ilyen szerencsés, ugyanis a coloradói motoros balesetet szenvedett az egyik gyakorlás során, és mire a mentők a helyszínre érkeztek, már csak a halál beálltát tudták megállapítani. A csaknem 13 mérföld hosszú, hét százalékos átlagos, és 10,5 százalékos maximális emelkedésű országúti pályán közel másfél kilométeres szintkülönbséget és 156 kanyart kell legyűrni a versenyzőknek, akik két- és négykerekű gépekkel állhatnak rajthoz a világ egyik leghíresebb hegyi felfutóján. Bár első ránézésre veszélyesnek tűnhet a bukótér nélküli száguldás, valójában meglehetősen ritkák a tragikus kimenetelű incidensek - Sorensen előtt mindössze öten veszítették életüket a Pikes Peak 99 éves története során.