Korábban is láthattunk már V8-as erőforrással felszerelt kétkerekűeket, ám a Boss Hoss és a hasonló, nagyjából használhatatlan szerkezetek aligha hozták lázba a fürge sportmotorokért rajongó vásárlókat. Az ausztrál Paul G. Maloney járgánya azonban teljesen más, hiszen ebben egy keresztben beépített, 1996 köbcentis, 334 lovas (!) V8-as dohog, nem akármilyen gyorsulással és hangélménnyel megajándékozva vezetőjét:
A kimagasló csúcsteljesítmény mellett a DOHC-vezérlésű erőforrás 214 Nm-es csúcsnyomatéka is említést érdemel, miként az sem mellékes, hogy a gondos mérnöki munkának és a felhasznált méregdrága alapanyagoknak köszönhetően a motor menetkész tömege a 230 kilót sem éri el, s a közel 17 literes üzemanyagtartályt csurig tankolva is csak 242 kilónál áll meg a mérleg mutatója.
A Brembo GP4 fékekkel, Marchesini kerekekkel és titán kipufogórendszerrel megspékelt vas igazi nagyágyú, ráadásul az egyetlen V8-as kétkerekű, mely a hagyományos motorok tömegével büszkélkedhet.