A V4 RR-ben, ahogyan azt neve is sejteti, egy V4-es szív dolgozik, amit kifejezetten ehhez a kétkerekűhöz fejlesztettek ki a mérnökök. Az 1200 köbcentis motorban a hengerek szöge 72 fokot zár be, s a gyártás során a brit szakemberek számos trükköt bevetettek, hogy az erőforrás - a tekintélyes összlökettérfogat ellenére - minél kompaktabb legyen. A gép súly/lóerő aránya egészen elképesztő, a 179 kilós száraztömeghez 200 lóerős maximális teljesítmény társul.
Műszaki adatok - Norton V4 RR
Motorkonstrukció: 72 fokos hengerszögű, folyadékhűtésű, 1200 köbcentis V4-es
Furat x löket: 82 mm x 56,8 mm
Teljesítmény: 200 LE 12 500-as percenkénti fordulatszámon
Forgatónyomaték: 130 Nm 10 000-es percenkénti fordulatszámon
Üzemmódok: Utcai, Sport, Verseny
Váz: Polírozott alumíniumból összeállított duplacsöves Shotgun váz egy oldalon futó lengőkarral
Felfüggesztés elöl: Minden paraméterében állítható Öhlins NIX30 villa
Felfüggesztés hátul: Minden paraméterében állítható Öhlins TTXGP hátsó rugóstag
Fékek: elöl 2 x 330 mm-es átmérőjű Brembo úszótárcsák radiális rögzítésű Brembo Monobloc féknyergekkel és Brembo főfékhengerrel
Száraztömeg: 179 kg
Üzemanyagtartály kapacitása: 18 liter
Tengelytáv: 1430 mm
Kormánylengés-csillapító: Öhlins
Fényszórók: Fénydiódás (LED-es) lámpatestek Angel Eye nappali menetfénnyel
Vételár: 28 000 GBP (10,1 millió forint)