Ian Bain, liverpooli motoros igazán büszke lehet a gépére, hiszen nem kevesebb, mint négyszáz futamgyőzelemnél jár a patinás vas. Korát meghazudtoló módon falja a kilométereket - és a kanyarokat - az angol telivér, pedig lassan kilencven éves lesz: egészen pontosan 1928-ban hagyta el a gyártósort a mindössze két évig készített típus.
Persze a gondos tulajdonos munkája nélkül már rég az enyészeté lenne a csodás kétkerekű, de Bain saját öntödéjének köszönhetően bármilyen - egyébként beszerezhetetlen - alkatrészt rekonstruálni tud, így például a a motoron működő karburátor teljes egészében saját gyártmány, amit az eredeti alapján készített a lelkes tulajdonos.
A márka szemfüles rajongói egy-egy típusidegen alkatrészt is felfedezhetnek a versenygépen, így az első fék is a egy hatvanas években gyártott BSA alkotóelemeiből lett újraépítve, így ha nem is a mai motorokhoz mérhető, de a gyári állapothoz viszonyítva mindenképpen határozottabb lassulást érhet el Bain a csodaszép Norton nyergében.