Két nappal ezelőtt, a Tokio Motorshow-n leplezték le a Showa felfüggesztéssel és Nissin fékekkel felszerelt terepgépet, melyen olyan sajátos részletek is felfedezhetők, mint például a szénszálas első tárcsa vagy éppen az akkumulátorról üzemelő, mégis folyadékhűtéses erőforrás.
Az E-REX név nem véletlen: a versenygép idomai tényleg egy őskori csontvázra hasonlítanak, ami egyrészt rendkívül egyedi megjelenést kölcsönöz a motornak, másrészt látni engedi a technikát, mely - a trendeket látva - lehet, hogy hamarosan a versenypályákon és az utcai masinákban is visszaköszön. A KTM úttörőként sikeres lett az elektromos hajtású Freeride-dal, nem kizárt hát, hogy a távol-keleti gyártók is megvetik a lábukat a szegmensben, s a most még prototípusként tündöklő E-REX egyes részletei szériaérett modellekben térnek vissza.