A 2014-es EICMA egyik leglátványosabb meglepetése volt a Moto Guzzi standján pózoló hatalmas cirkáló, az MGX-21. A mattfekete szörnyeteg igazán marcona látványt nyújtott, és ezt az sem enyhítette, hogy - az egyhangúságot kerülendő - vörös fényezéssel vonták be az első féktárcsába harapó Brembo nyergeket, valamint a márka védjegyének tekinthető V2-es erőforrás szelepfedelét.

motoguzzimgx21-5340
A 21-es első keréken gördülő Guzziban a California jól ismert, 1380 köbcentis, 90 fokos hengerszögű V2-ese dohog. A méretes hajtómű 120 Nm-es forgatónyomatéka már 2750-es percenkénti főtengelyfordulatnál rendelkezésre áll

A méretes fejidommal megspékelt cruiser sok-sok aprósággal, például szénszálas idomokkal, régies külsejű leömlőkkel és egyedi kerekekkel csábította a stílust kedvelő motorosokat, akikből nem is volt hiány a seregszemlén. Így aztán az olasz gyár illetékesei meggyőződhettek róla, hogy igenis van helye egy ilyen sajátos kétkerekűnek a palettán, és a hírek szerint egy évvel a koncepció bemutatását követően, vagyis az idei EICMA-n már a szériaérett változatot mustrálhatják a kiállításra érkező motorosok.