Nincs mese, a válság a legnagyobbakat is utoléri, s ez alól nem kivétel a Harley sem: a pár hete napvilágot látott műszaki fejlesztések után most éppen az ellenkező irányba, az olcsón előállítható és piacra dobható kezdőmotorok felé kacsingat.
Eddig sem volt éppen vadállat a milwaukee-i brigád belépőmodellje, hiszen a kis 883-ast pont a tapasztalattal - és vastag pénztárcával - nem rendelkező motorosoknak találták ki, ám a hét-nyolcezer eurós kezdőár sokak számára továbbra is elérhetetlenné tette az egyébként csábító V2-est.
Éppen ezért 2013-ban - a többi gyártóhoz hasonlóan - Ázsiába kiszervezett gyártással és csekély, ötszáz köbcenti alatti lökettérfogattal szállnának harcba az A2 kategóriát színesítő vasakkal szemben. A hírek szerint az első elkészült példányok már teljes titokban falják a tesztkilométereket, hogy az őszi és téli kiállításokon már a nagyközönség számára is megfizethető daraboktól roskadozzanak a standok. Már csak az a kérdés, hogy a vizes V2-esekre is hangosan fanyalgó "vashengeresek" mit szólnak majd az anyacég újabb nagy ötletéhez, a "Harley, mint olcsó és kezes kezdőmotor" projekthez?