Nálunk kevéssé ismert a márka, de a kontinens nyugati felén, azon belül is Franciaországban lassan az utcakép részévé válnak az egyszerű, régies technikára épülő Mash gépek, legyen szó a klasszikus csupaszmotorokról vagy a hetvenes éveket idéző endurókról. A motorkölcsönzőkben is közkedvelt egyszerű, léghűtéses, négyszázas masinák főként olcsóságuk révén terjedtek el.

mash-tt40-10533
Amikor a koros technika csak előnyökkel jár: az egykori Honda erőforráson alapuló 400-as kimondottan jól fest a Mash vázában

A gyártó most egy olyan kétkerekűvel rukkolt elő, mely nem csak a kedvező ár, hanem a lenyűgöző megjelenés révén is rajongókat szerezhet a Mash-nek. A TT40 ugyanis egy vérbeli, hamisítatlan café racer, annak minden kötelező elemével. Tölcsér alakú harsonái, vagány visszapillantói és gömbölyded, régies hatású idomai ugyanúgy megfelelnek a kategória íratlan szabályának, mint a gépben dohogó, léghűtéses, 399 köbcentis egyhengeres. Bár az apró erőforrás alig 28 lovas, ezt ellensúlyozandó a Mash nem éppen dundi teremtés - csupán 151 kilós tömege a 125-ös és 250-es gépekkel vetekszik.

Szerény súlya mellett akad még egy ütőkártyája a 2016 novemberétől árusított TT-nek, mégpedig az ára, ugyanis átszámítva mindössze 1,6 millió forintot kérnek érte, ami a régies technika dacára is kimondottan kedvezőnek mondható.