Egy különös páros, a 49 köbcentis Honda motorral hajtott Ariel cruiser, illetve elektromos hajtású változata hódította el az első helyet a cég formatervezői megmérettetésén.
A kilencszázas évek elejét idéző motorok különlegessége - nem mindennapi kinézetüket leszámítva -, hogy hajtásláncuk nem egy jelenleg is forgalmazott kétkerekűből származik, hiszen a belső égésű blokk kitként vásárolható, és jobbára kerékpárok, valamint rollerek mozgatására szolgál, a hangtalan variáns pedig a hátsó kerékagyba integrált 500 W-os villanymotorból, illetve a hozzá kapcsolt, V-alakban álló akkumulátorokból nyeri mozgási energiáját.
Egyelőre a hatótávolság növelése, a költséghatékony gyártás vagy a közúti használat szóba sem került a vasak kapcsán, így aligha láthatjuk viszont őket új motorként, de technikai megoldásaik és főként formai elemeik minden bizonnyal visszaköszönnek majd a közeljövő avantgárd kétkerekűin.