Mindössze néhány tucatot készítenek a feketébe öltöztetett, egyedülálló sportgépből, melynek kapcsán úgy nyilatkoztak a KTM képviselői, hogy a 2018-as X-Bow GT4 egyik legfontosabb erénye az eddiginél egyszerűbb és költséghatékonyabb üzemeltetés. Ezt igazolja, hogy a kiemelkedő teljesítmény dacára a hajtáslánc csak tízezer kilométerenként szorul szervizelésre - szemben a korábbi ötezerrel -, míg az általános átvizsgálás és javítás húszezrenként esedékes.

ktm-x-bow-2018-16921
Nem akármilyen teljesítménnyel és forgatónyomatékkal gazdálkodhat az X-Bow GT4 vezetője - a kétliteres, feltöltős négyhengeresből 340 lóerőt és kereken 700 (!) Nm-t csalogattak elő

A Reiter Engineerning által kifejlesztett átirat kapcsán az is kiderült, hogy a szenzációs adatok ellenére igyekeztek a fenntartási költségeket kifejezetten alacsonyan tartani. Számításaik szerint ezer kilométert hozzávetőleg négyezer euróból, azaz 1,2-1,3 millió forintból lehet megtenni a vérbő KTM-mel, vagyis érdemes alaposan meggondolni a tulajdonosnak, hogy melyik úton vagy pályán tölti az értékes kilométereket.