A tavaly megjelent KTM RC 8C szinte új kategóriát teremtett a bárki által megvásárolható motorok között, ám a most megjelent, második változat még elődjén is túltesz: áramvonalasabb, könnyebb, teljesítményét pedig a sokat látott pályázók sem keveslik majd.
Megjelent az új KTM RC 8C
Az utóbbi esztendőben átdolgozták az erőforrást, a beépített titánalkatrészeknek és az új Akrapovič kipufogórendszernek köszönhetően 135 lóerőre nőtt a csúcsteljesítmény, míg a legnagyobb forgatónyomaték immáron 98 Nm. Akárcsak a gyári versenymotorokon, itt is személyre szabható a teljesítményleadás, a gázreakció, valamint a motorfék mértéke, és szintén a gép könnyed megzabolázását segíti a – króm-molibdén vázhoz csatlakozó – WP APEX PRO felfüggesztés.
Az RC 8C vásárlói ráadásul részt vehetnek egy exkluzív pályanapon is, amire április 26-án, Valenciában kerül sor. Itt korábbi Grand Prix-versenyzők tartanak oktatást, valamint a KTM és a WP Suspension legjobb szakemberei segítenek tökéletesen behangolni a gépet, hogy a tulajdonos minél jobb köridőt érhessen el a 14 kanyart felsorakoztató pályán.
Az előző szériát szó szerint percek alatt elkapkodták (!) és ebből is csak 200 darab készül, szóval aki nem szeretne lemaradni róla, annak érdemes mielőbb lefoglalni sajátját a KTM-jét a cég honlapján, ahol holnap délutántól lehet megkaparintani az osztrákok új sorkettesét.