Izgalmas projektet mutatott be a napokban a Luca Bar Design stúdió, mégpedig a KTM népszerű szupermotójának idomos átiratát.
Az elnevezés - utalva az LC4 blokkra és a superbike-ban vitézkedő nagy testvérre - KTM RC4 lett, és a donor műszaki adatait látva valódi méregzsák lenne a tervek alapján elkészülő utcai-, illetve pályagép. A motor a tervek szerint alig haladná meg a 150 kilogrammos száraz tömeget, miközben blokkja már szériaállapotban is közel hetven lóerőre képes, ami egy madárcsontú pilótával számolva több mint ideális, 2-3 kg/LE közötti menetkész tömeg/teljesítmény arányt eredményezne.
A narancs egyhengeres egyébként nem csak a Luca Bar Design stúdió tervezőit foglalkoztatja, ugyanis a szomszédos Ausztriában is létezik egy lelkes csapat, ők 4 800 euróért komplett átépítő készletet kínálnak a vashoz, ami többek között plusz tíz lóerőt is előcsalogat a 690-esből, s karbon idomok használatával marad pehelykönnyű a pályázáshoz szinte tökéletes masina.