Jókora felnikkel, MTB-stílusú teleszkópokkal és hatalmas akksival érkezik az osztrákok új, különös terepmotorja, a rollerek és az endurók erényeit ötvöző E-Scooter. Ha jól tippeljük, 21-es első kerék fut a motor alatt, és az is biztosnak tűnik, hogy energia-visszatápláló rendszerhez csatlakozik a hátsó kerék baloldalára rögzített villanymotor. Arról egyelőre nem érkeztek hírek, hogy - a Freeride E-hez hasonlóan - ebben is 260-300 V-os motor dolgozik-e.

ktm-elektromos-roller-20942
Kerékpár, roller és elektromos motor egyben - ez a KTM E-Scooter

Ezek mellett néhány ismerős részlet is felfedezhető a szokatlan kétkerekűn, például a Duke TFT-műszeregysége. Persze a legfontosabb „extra” mégiscsak a rendszám, illetve az, hogy közúton tesztelik a gépet, vagyis jó eséllyel részt vehet majd a forgalomban, mégpedig a trendeket látva valószínűleg 10-11 kW-os névleges teljesítménnyel, hogy a legfiatalabb, A1 jogosítvánnyal rendelkező fiatalok is legálisan használhassák. Lehet, hogy a motorosok csak legyintenek erre a fura szerzetre, de tagadhatatlan, hogy ez az ingázás legpraktikusabb módja, ha könnyű, egyszerűen kezelhető és rossz úton vagy laza terepen is használható járműre van szüksége az embernek.