- Meghallgattuk kereskedőink és vásárlóink észrevételeit, s ez alapján fejlesztettük legújabb középkategóriás modellünket, a 790 Adventure-t. Félreértés ne essék, ez nem csupán egy újabb enduró lesz a piacon, hanem a terepképes utazómotorok leginkább teljesítményközpontú, mondhatni versenykész tagja - nyilatkozta a 790 bemutatóján Luke Brackenbury, a cég marketingmenedzsere.
Kiemelte, hogy a 790 Duke-kal megegyező, soros, kéthengeres erőforrás dohog az Adventure-ben, ám a legfrissebb LC8c - a módosított hangolás eredményeként - még szélesebb tartományban használható forgatónyomatékkal büszkélkedhet. Az új 790 egyebek mellett azzal tűnik ki a tömegből, hogy több mint négyszáz kilométert tud megtenni egy tankkal, s ha már a tank szóba került, érdemes megemlíteni, hogy az Adventure sajátos üzemanyagtartálya kivételesen alacsony súlypontot eredményez, ami aszfalton és terepen is erős érv a KTM mellett. Ugyan konkrét adatot nem árultak el, de azt kihangsúlyozták, hogy a 790 szerény ülésmagassága az alacsonyabb pilótákat sem riasztja el, miként az is borítékolható, hogy a prototípuson látott, radiális rögzítésű féknyergek dolgoznak majd a megvásárolható változaton, mely november elején, az EICMA-n debütál a nagyközönség előtt.